30.3.10

bir "apaçhi" ağlıyor staylaaa

bize son zamanlarda bi haller oldu, stresten, yoğunluktan filan gülecek yer arıyoruz. sağolsun apaçhiler yetişti imdadımıza. facebooktaki gruba her girdiğimde gözümden yaş geliyo yeminle. normalde ben insanı imajından ötürü yargılamam ama... abi yan... yapmayın gözünüsü sevim ahsudhusd...

"kıpskıpskıps"


































bir de efsane videolar var.

ŞU ADRESTEKİ videoda yerlere yattım.
ŞU ADRESTEKİ videoda yediğim çekirdek nefes boruma kaçtı ölüyodum asdasda

Valla gerisini şu adresten inceleyin derim. gecem şenlendi yemin ediyorum adsad.
http://www.facebook.com/hergunbiryeniapaci
Tepkiler:

4 yorum :

cemo dedi ki...

Müthiş tipler yahu bunlar :)))

İlk videoya koptum nasıl bir stildir o - Toplu apaçi ayini

Volkan dedi ki...

3. Apaçhi Şenlinkleri:
Yer: Ümraniye Çöplüğü

(dişi sinek bile yok mekanda asdads)

KELİMELERİM YETSE dedi ki...

Amanın yarıldım. Bi de raconu var bu apaciliğin, klas bi gözlüğün olucak abicim yoksa istesen de apaçi olamazsın (:

Volkan dedi ki...

klas dediğimiz de 10 liralık plastik gözlük yani :) adamların herşeyi çin malı, rajon bu hauhauh :) (bazılarının kemer tokasına bitiyorum, böyle nal gibi :))