5.2.10

Yaşarken Kurtlanmak!?!

Şu aşağıdaki video epey rahatsız edici. Onu baştan söyliyeyim. İnsan cildinden çıkan kurtçukları gösteriyo. Ve her insanda olduğunu söyleniyor. Doğru maddeyi sürürseniz kendilerini çıkıyolarmış filan! Yorumlardan yola çıkarak bişiler araştırdım. Her insanda yok tabi. Video malezyada çekilmiş ve benzerleri çin'de, tayland'ta filan da var. Yani sınır belli. amk insanları oralarda ne yiyip ne içiyorlarsa, resmen kurtlanıyor. Lan insan yaşarken kurtlanır mı? nası bi lanettir böyle bu. acayip sinirlerim oynadı.

Tabii ben paranoyamı aldım. "Kaşınmak" bile bana mantıklı gelmezdi, kesin derimin altında bişi var, kımıldıyo ki kaşınıyorum diye düşünürdüm. Bi de midemden gurgur ses gelince, kocaman mide kurtlarım bağırıyor diye düşünürüm! Bug diye bi film vardı, böyle iki insanın bi odadaki paranoyasını anlatır, sonra olay kendini kesmeye kadar gider... Bir gün dile gelip benle muhabbete başlarsa kurtlarım, öldüğüm gündür o. (Allah'ım volkan'ın akli dengesini koru- hep beraber AMİN diyoruz hayydiii:))


Tepkiler:

10 yorum :

LoLLa dedi ki...

haydeeeeee baba naaptin ya :/
varmidir ki bizde :s
allaaaaam yaaaaaaaaaa :s
gece tartisalim bunuğğğğ :))))))

ps: kasinma nerde basliomus once :s
endikasyonlar kontredikasyonlara baksak bi aq yaaaa :s

Volkan dedi ki...

sen korkma caney. kurt sende ne gezer :)

Pelin Pelister Akyürek dedi ki...

İnanılmaz bir şey bu. Hala şoktayım. Önce düşündüm yağ bezeleri bir anda büzüşen ciltten basıçla fırlıyor ondan böyle hareket ediyorlar diye ama sonra dışarı çıktıktan sonra da hareket ediyor olmaları beni dehşete düşürdü. Evet lolla'ya katılıyorum neymiş bunun semptomları, nasıl anlaşılır bizde de olduğu. Ayrıca sadece yüzde mi oluyormuş acaba, vücudun diğer taraflarında da olabilir mi? çok feci tırstım yaaa.

Mademoiselle Coco dedi ki...

Ayyy lütfen ya ben mümkünse ilk çağa dönüp, son derece basit ve yalın bir yaşam sürmek istiyorum; bir de cildimden çıkması muhtemel kurtçukları düşünmek istemiyorum zaten mevcutta düşündüğüm otuz sekiz bin yedi yüz iki adetlik günlük baskı unsurlarım da varken! Ne gerek var... Hööh. Kusacağım.

Volkan dedi ki...

sürdükleri şey, hamamböceğiymiş. Hamamböceğindeki bir madde kurtçukları dışarı çıkarmak için zorluyormuş. Uzakdoğu'da başka tedaviler için de kullanılıyomuş hamamböceği zaten.
Yorumlardaki abilerin bazıları da merak edip denemiş, sürmüşler yüzüne ve "evet lan bende de çıktı kurtçuklarrrr" diye celallenmiş. Deneyenlerde çıkmış valla. Bizim evde artık hamamböceği olmadığı için deneyemicem eheh

ama bazıları da, hamamböceğindeki o maddenin aslında kurtçuk içerdiğini, oksijen ve ışıkla birleşince görülebilir olduğunu söyülüyor ama bana pek mantıklı gelmedi :))

Bir gün arkadaşınızla yanaktan öpüşürken dudaklara kurtçuk bulaşırsa, artık nereden geldiğini biliyoruz huasdahuda :O

cnsdngy dedi ki...

izlememek için kendimi zor tutuyorum. izlersem çıldırıcam biliyom kendimi. adisin volkan. bi arada sütyenleri yıkamadan giymeyin tarzı forward mailler dolaşyodu. kurtçuklu meme uçları gösteriyolardı. görünce çığlıklar atmıştım piskolocimi düzeltmek için uzun zaman bekledim açıkçası. bak yine fena oldum ıyh. bok var paylaşyon böle şeyleri.

Volkan dedi ki...

ya onlar palavra, fake. bu gerçek. izle bi bence ahuaha

cnsdngy dedi ki...

İZLEMİYCAM!

Volkan dedi ki...

ölümü kemir yaa, nolur izlee :((

cnsdngy dedi ki...

allah kahretsin.