27.2.10

öldüğünüzde sanal hesaplarınıza nolur?

Bi bok olmaz. öyle durur sosyal internet sayfalarınız boş boş. insanlar yorum yazar belki nerde bu lan diye? sonra da unutulur gidersiniz zaten. google bile sallamaz sayfalarınızı kıçınız kurtlanmışken. zaten sizin de o anda başka dertleriniz olur: "ya facebook status'umu değiştirmedim, o fotoğrafı kaldırmadım, ay ay galerimi herkese kapatmadım"dan öte...

http://mywebwill.com/

Bu site sizin için bunu düşünmüş. Öldüğünüzde sitelerinize vasiyet gibi mesajlarınızı koyuyor.
"Öldüm ama siz de öleceksiniz ne var ahah" da diyebilirsiniz. ya da "çok önemli bi sırrı paylaşabilirsiniz, nasılsa öldünüz, kimse bişi diyemez. Örneklerin sınırı yok. Eğlenceli gözüktüğü de gerçek aslında, deli işi tam :) Sonra da hesabınız siliniyor bi güzel. Toprağa karıştığınız gibi sanal ortamda da yok oluyorsunuz. Biri sayfalarınızı Save As yapmamışsa tabii

Site kısa bi süre sonra sanırım açılcak. o güne kadar şu videosunu izleyin bi.

Tepkiler:

2 yorum :

StummScream dedi ki...

Şoktayım, ölürsem hep ne yaparım şifrelerimi birine mi versem filan diye düşünüyordum hep.

"Son şakamı da yaptım" yazarım ben olsam herhalde =D

Volkan dedi ki...

heuahua , iyi fikir :D
ya da "Ben ölmedim ki, hepinizi görüyorum nihaha" yazıp milleti korkutmak da var :D