23.2.10

Hayko- Sandık

Hayko Cepkin'in son albümü Sandık bugün raflarda yerini aldı. Dinledik defalarca. Çuk beğendik. Olgun bir albüm olmuş. Ana konsept "ölüm" ama yan konseptler de var. Müzikal açıdan çığır açmıyor ama yine rock'tan elektronik melodilere kadar geniş bi yelpaze açmış Haykocan. Kemanlı arabesk kısımları çok beğendim mesela ben. Intro'larla albümü uzatmamış önceki albüm gibi. 40 dakika bile değil albüm. 9 parça ama boş yok. Çok feci konserlik parçalar var. Bilerek yapmış resmen, şu kısımlarda seyirciyi uçurturum diye. Albüm olgun, çünkü grup da olgunlaşmaya başlamış. Özellikle davulları pek beğendim ben. Ama Hayko'nun yeni imajını çok tuttum diyemem. Umarım konser sırasında değiştirir. Japon çeşnili imajının bi bağı yok albümle.
Alın, dinleyin valla. "Hayko'yu ergenler dinliyo yeaaa" demeyin, onlar her boku dinlio zaten :)) Hayko samimi adam, inandığını yapan adam gerçekten.

Şimdilik favori parçam: Açtırdınız Kutuyu
Tepkiler:

7 yorum :

StummScream dedi ki...

"Ölüm" mü teması off sıçtık yine duygusal ergen gençlerimizin eline malzeme geçti yoksa pardon zaten onların üzerinden şarkı yaparak prim elde etmek olmasın bu?..

Volkan dedi ki...

ölüm ile ergenliğin bir bağını kuramadım açıkçası. bilakis ölüm çocuk işi değildir ve müzik piyayası için de "satmaz" denilen bir kavramdır. Cesur bir karar ölüm teması... metallica, megadeth, iron maiden bile "ölümü"pek çok albümlerine taşımıştır, bilindik örnek olsun diye söylüyorum :) Ergenliğe hitap eden grup örneği: Duman'dır bu ülkede.

Volkan dedi ki...

okudum da yazdığımı, yanlış anlama lütfen :) kişisel bir yorum değil ortaya söyledim zira ortada hayko adına gerçekten bir yanlış anlama var bir süredir (avukatıyım sanki asdasd)

StummScream dedi ki...

Ölüm ile ergenlik arasında kurduğum bağ bunalım sonucu intihar meğilinden kaynaklı birşey söylediğin grupta öyle ne yaparsın =))

Armageddon dedi ki...

volkan 'lütfen' lafını kullanmış bu bir kıyamet belirtisi bu bir. ikincisi hayko cepkin'in vokallerine nasıl katlanıyosunuz yahu onu da anlamıyorum. atmosfer falan eyvallah da, adamın sesi çok kötü geliyo yav bana.

Armageddon dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Volkan dedi ki...

bana kötü gelmiyo hacı. İlk albümden beri dnileye dinleye alışmış da olabilirim bilemiyorum ama kontrollü, güçlü bi sesi var. Gerisi zevk-renk.