12.2.10

Anne ben Vedat Milor olmak istiyorum!


Eskiden oyun dergisi editörlerine "lan hem oyun oynuyonuz, hem para kazanıyosunuz, ne ballı işmiş o" diye çamur atarlardı (valla bak yok öle bişi) ama oyun dergisi editörleri de, yani en azından ben, aynı şeyi Vedat Milor gurmesine yapıyorum: Adam hem süper mekanlara gidiyor, geziyor hem de cillop gibi yemekleri mideye indirip, kral şarapları yudumlayıp üstüne para kazanıyor. AYIP AYIP!!11!!bir!!1

Akademik eğitimi olarak ortalığın ***** koysa da biz onu daha çok inanılmaz damak zevkinden tanıdık valla. Özellikle ben NTV'deki Tadı Damağımda programıyla tanıdım.

Şapırdayan ağzı, titreyen eli, garip çatal bıçak kullanımı ve pek zevksiz muhabbetiyle, en özendiğim adam formatına girdi valla.

Bir yemek yiyor, evlere şenlik, yeni yemek yemiş olsam acıkıyorum o derece. Bi de gittiği yerde mutlaka bir şey çok hoşuma gidiyor. Hemen oraya gidip onu yiyesim geliyor. Hele bazen böyle fantastik et yemekleri yapan yerlere gitmiyor mu, püh allah belanı vermesin, şişip kalıyorum TV başında, yürüyen testis kıvamına geliyorum. Canım çekiyor resmen. Nişantaşı'nda bi yer keşfetmemi sağladı; steak beef konusunda doktora yapasım geliyo ekmek çarpsın (ekmeği banıyosun suyuna böle öff )

Tabii adam, hakkını da vermiyor değil. 2 gram şarap tadıyor, nerdeyse tıpalayan adamın adını söyleyecek. Bi kaşık yemek yiyorsa tüm içindekileri sayabiliyor, kullandığı yağın markasına kadar, yediği dananın yaşını, akrabalarını filan çözüyor saniyesinde. Allah ağız, damak, dil vermiş valla. Bize de çöp torbası resmen. haksızlık:(

Yemek yiyip para kazanıyor :(( Kıskanıyoruz. (An itibariyle Adana'da Eco'nun yerine gitti, über bi Adana yiyo, uçak biletimi aldım ben de, bye bye)

Kendisi ayrıca bi blog yazarıdır. Takip edeyim iyice şişeyim diyorsanız, buyrun: http://www.gastromondiale.com/
Tepkiler:

7 yorum :

StummScream dedi ki...

Bir şöyle meslek sahibi olamadık =D

Volkan dedi ki...

he ya. olamadık walla :((

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Mehmet Yaşin var bir de bunun kadar olmasa da. O da böyle hem memleketi geziyor hem de yemekleri mideye indiriyordu. Bir gün Kars'a gidip fırında kaz pişirtip yedi, izlerken çekyata akmış salyalarım hep, yanağım ıslanmış böyle.

Ama benim favorim Ayhan Sicimoğlu. Damak tadı konusunda belki Vedat Milör kadar olamaz ama muhabbetine bayılıyorum. Şarap tadınca, şarabın adını yılını, yapıldığı yeri söyler, sonra da yapılış hikayesinden girip bağların olduğu yerdeki volkanik topraktan çıkar oradan da eski Roma'daki alemlere dalar. Çok ilginç bir insan vesselam.

chora dedi ki...

vedat milor sayesinde fatihte bi pideciye gittik geçenlerde.. inanılmaz bişidi mutlaka sizin de gidip yemeniz lazım.. bi de şu nişantaşındaki yerin adresini tarif etseniz ne güzel olur ne güzel olur=)

Volkan dedi ki...

MAximus@ O abiler de gayet işini bilen abiler hatat muhabbet konusunda krallar, katılıyorum ama damak tadı ve bilgisi bakımından bu adamla yarışamazlar gibime geliyo :) ama ben hoş muhabbet adamları daha severim. Vedat Milor bana biraz blendır gibi geliyo hauhea

chora@ Hemen vereyim adresi, fiyatlar tuzludur, ama harbi et budur dedirtiyor: http://www.dukkanistanbul.com/dukkan_nisantasi.asp

afiyet olsun şimdiden ah negüzel ne güzel :)))

Garp Kurnazı dedi ki...

Amanın nolur başkası Vedat Milor demesin. Beni diyetten çıkardı bu adam ya, olmayan pantollarımın, dar gelen etekceğizlerimin tek, tek ve tek sorumlusu odur, ben bişi yapmadım :)

Volkan dedi ki...

Diyetten çıkmak için Vedat Milor'a gerek yok ki :)) hemen adamın üzerine iftira atın zaten heuheuh