25.2.10

akıllı tuvalet


tuvalet saatleri belli bi adamım ben. gayet düzenli boşaltırım içimi yani. ofise gelmeden, yola çıkmadan bi kere uğrarım tuvaletime. geçenlerde de geciktim biraz, unuttum girmeyi, çıktım yola.
git zaman gel zaman, ofise gelecek otobüs durağıan geldim. midemde bi gurultu. gaz dolaşıyor ordan buraya. allahım neler oluyorr... bi kramp biraz sancı. yok yok regl olmuyorum asdas. tuvalet ihtiyacı had safhaya geldi. ama otobüs durağındayım! arkamda bi benzin istasyonu ama ölsem girmem. bakteriden mantara döner kıçım. Bi üniversite tuvaletlerine bi de benzinci tuvaletlerine girilmez bu ülkede. Konser, festival tuvaletleri bile daha sağlıklıdır yani.
sonra planlar yapmaya başladım, işte 5 dakka sonra otobüs gelse, şu kadar trafik olsa, orda insem ofise kadar yetiştirebilir miyim emaneti, yok, matematiğime göre olmuyor. Sonra karar verdim dedim olmaz böyle, git bi tuvalet bul volkan. Restorantlar var büyükçe, şimdi onlara da girip "merhaba WC ne tarafta, içine edecektim de" denilmez, ayıp. son dükkan da bi pastane. lan dedim buranın WC'si bile yoktur. Bi şansımı denedim yine de...

Gittim. Selam bana bi ay çöreği verir misiniz dedim. Verdi, süper gözüküyordu. Oracıkta yutacaktım ama olmaz, mermi doldurmayalım daha fazla silaha diye çantama attım. Sanki numaradan bi anda aklıma gelmiş gibi "aa şey, tuvalet ne taraftaaa" dedim. aha şurada dedi. Köşede böle, ufak bişi. Tek kişilik. Dedim yaşadım ulan! Bütün pastaneyi karantina altına aldırmazsam şimdi adam değilim!

Bi girdim içeri, allahım, benim tuvaletimden temiz! Kıl yok yerde. Neredeyse altın suyuna bandırılmış el sabunu koycaklarmış. Klozete bi baktım, sanki uzay mekiğindeyiz. Garip böyle. Yanda motorlar filan var, kablolar geçiyor.
Aga bu ne diye düşündüm. Her halde fazla dolduranları fezaya atıyorlar fiuuyyy diye saçma saçma düşünerek koydum kıçımı. Böyle çok ince bi naylonla örtülmüş klozet kapağı. Normalde böyle kopya kağıdı gibi bir şey konur ya, bunda yok öyle bişi. zaman geçiyo, böyle temiz kokular yükseliyo, dedim bağırsaklarımda çiçekler mi açtı bu ne. Meğersem her şey klozetin marifetiymiş. Sonradan öğrendi mtabii. Neyse işimi bitirdim kalktım. O naylon vızz vuzztt diye, açılır kapılar gibi dönmeye başladı. Başka bi naylon geldi otomatik. benim oturduğum naylon da otomatik kesilerek çöp kısmına gitti aletin. Garip bi de su aktı anlayamadım. Ama çok mutluydum. Böyle bi tuvaletim olsa hiç çıkmam valla. baykuş gibi otururum üzerinde kitap okur, çalışır, uyurum...
Tepkiler:

7 yorum :

Kürk mantolu madonna dedi ki...

Gıda firmasında olmam kullanmamıza büyük etmen ayrı tabii de ben önceleri çok gülüyordum bu klozete.(4 kenarı aynaylı bir wc yse üstelik daha komik) Ama gerçekten gayet hijyenik bir durum, akan su da yüzey dezenfektanı. Bi ara nerdeyse su niyetine kullanacağım bir ürün :)

Peren dedi ki...

ahah ne güzel valla. adam temizlemeye mi uğraşıcak. basmış parayı almış, kendi kendine temizlesin alet. :)

Armageddon dedi ki...

o değil de bir gün su kullanmayan pisuvar kritiğini de okumak isterim. geçen görmüştüm garip bişiydi, epey science fiction duruyodu :D

Volkan dedi ki...

KMM @ eheuhe. Harbi, dezenfektan gibi birşeydi. Musluktan öyle su aksa kafamı dayar içerim :P

Peren@ Basmış parayı almış tabii ama ironik tarafı ben o tuvaletten çok kral yerlerde bile görmedim. Hatta maşrafa koyanı bile gördüm :) Artık poğaçalarımı o pastaneden alıyorum :))

Armafuckinggeddon @ su kullanmayan pisuvar ne kullanıyodu peki? Hiç bir şeyse her barda var onlardan :) ortasına bi bulaşık teli atıyorlar tıkanmasın diye, al sana akıllı pisuvar hauhaua

Armageddon dedi ki...

hayır olm kfc'lerde falan bi de bi kaç restoranda gördüm, modern bişi, rezervuarı işlemeyen bozulmuş olanları demiyorum :D

Armageddon dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Volkan dedi ki...

aaa .. görmedim. hangi KFC de var. hemen gidip işeyelim asdasda