15.1.10

vızzz bızz mızzzz

eğer %70'im su ise, sanırım son bikaç günde geriye %20 filan kalmış olması lazım zira o kadar çok burnum aktı ki, artık selpak, peçeteyi geçtim, direkt tuvalet rulolarına saldırdım (daha ekonomik). Farkettim ki 3.5 rulo tuvalet kağıdı tüketmişim. Çüş yani. Nasıl bir burun bahşetmişsin sen bana allahım ya. Silmekten artık o şişkin yerleri eridi yok oldu, kafamın içi gözüküyo. Bi de sürekli akar mı be. Bi dur. Sakinleş. Salma kendini hemen. Bi kaç tane burun damlası buldum damar daraltan mıdır neyse, yok, sıkamıyorum, genzime kadar çekemiyorum. Ölsem acımdan yapamam gibi geliyo. Bende de öyle bi kıllık var işte. Ne kulağa damlatabilirim bişi, ne göze. Bi lens aldım. 1 saatte anca taktım. 1 saat de çıkarması sürdü lanet şeyi. Gözümü oydum resmen ya. Kan böceği gibi geziyorum evde. Burnu akan. Bi de vızıldayıp tavana kondum mu, al sana işte The Fly. Kıl zaten var... Duy sesimi Cronenberg.
Tepkiler:

2 yorum :

sizofren peri dedi ki...

harbı sendeki de ne burunmuş =) ayrıca o kadar tuvalet kağıdı tüketmen bır başarı =)şaştım

Volkan dedi ki...

şaşırtırım, bilirsin :PP