1.1.10

hangover

grand cevahir otelde, serdar ortaç'la yeni yıla girmek iyidi, hoştu, mekan da insanlar da 10 numaraydı. özellikle kadın denilen cinsiyetin ne kadar az giyinebileceğini gördük. tam tersi kokoşluk dersleri de aldık. bir ara mini etek giyesim bile geldi mahauha

ama kayış kopmuş 2 saatte. verirsen sınırsız viskiyi öle damarlardan kan değil alkol akar tabii. aralardan böyle kareler hatırlıyorum.
yerlerde yuvarlanıyorum.
gülçinle zum olmuş onurrrrr bizi duman'a götüyyy diyoruz takside
yine yerlerdeyim
balkondan aşağı atlıyormuşum, onur kurtarmış auıhsdsdfg
alnım çok ağrıyor, nereye kafa attıysam
bi de bazı sms ler atmışım, çok utandırıcı.
nasıl eve geldik, neler yaptım, uyudum, filan muamma.
hala dönüyor dünya. kustum bi de. geçse bari
Tepkiler:

4 yorum :

Bora-MAN dedi ki...

sarhoşken atılan sms ler yokmu. Ben sırf o yüzden iömeyi bıraktım. Bazılarını sabah kalkıpta okuduğumda ne yazdığımı kendim bile anlayamıyordum.Avatar daki yerli halkın dili gibi :D

Mademoiselle Coco dedi ki...

Bol sıvı; soda, su, soda, su, kola, su, çay, su, kahve, su, su..
Mutlu yıllar :)

Volkan dedi ki...

Sana da seneler sevgili Coco :) Ankara'da iyi eğlenceler :)

walla dediklerin normal sarhoşluk sonrasına iyi gelir, bilirim ama ilk kez bu kadar yüklendim. haliyle vücuttan atması da meşakkatli oldu. bi kaç tane alka seltzer, aspirin, minoset içtim, ekmeği kekikli zeytinyağınına bandım yedim, soda, su, soda su ayran kaave çay ne varsa yuttum. eh anca ayıldım ahuaha

Bora-MAN: benim böyle huylarım yoktur valla. sakin geçer alkollü hallerim. ama profilinde 21 yaşındasın yazıyor. Tam içme sıçma delilik yapma yaşındayken böyle şeylerden mahrum etme kendini. ben etmiştim yok yere, sen etmeyesin bence:) Sevgiler.

Bora-MAN dedi ki...

Yok yok böyle daha iyi.Şimdi eskiden benim düştüğüm komikliklere düşenleri gçzlemleyip daha çok eğleniyorum :D