13.1.10

2009'un en iyi Klibi

Epey düşündüm taşındım onlarca klip arasından. Hangisi böyle aklıma kazınmış 2009'da diye. Tabii buna r&b'den black metale kadar olan tüm müzik türleri klipleri dahil olunca ve insan biraz hasta olunca sağlıklı karar veremiyor ama sanırım ben verdim.

Öyle entellik dantellik yapmayacağım, indie, alternatif, heavy metal cart curt türünden onlarca güzel klip vardı ama klip gibiydi yahu. Ama harbiden Behemoth'un son albümünden ov fire and the void kadar hastasını ve güzelini bu yıl izlemedim. Adamlarla kişisel olarak da tanışmışlığım olmuştu, aslında lolipop gibi çocuklar ama polonya'ya geri dönünce Nergal deliriyor resmen ve böyle klipler çekiyor (bu arada da Polonyo'nun böyle en pop starıyla da çıkabiliyo:))

alemin en entellektüel death metal grubu behemoth'u kutlarız, saygıyla eğiliriz

Tepkiler: