5.1.10

2009'un en iyi 10 albümü


Efenim, artık yavaş yavaş 2009'un The Best of 'larını çıkarayım kendi çapımda.


İlk sıramı albümlere verdim. 2009'da genelde en çok dinlediğim, en beğendim albümler aşağıdaki gibidir. birinciliği amorphis yine, yeni albümüyle ele alıyor. Seviyoruz kendilerini, bir de konsere gelseler artık...


1- Amorphis: skyforger
2- Muse: resistance
3- Redd: 21
4- Dredg: The Parioh, The Parrot, The Delusion
5- Artic Monkeys: humbug
6- Kasabian: West ryder Pauper lunatic asylum
7- Slayer: world painted blood
8- Marilyn manson: the high end low
9- My Dying Bride - For Lies I sire
10-Kings of Convenience: Declaration of Dependence
Tepkiler:

8 yorum :

moonchile dedi ki...

my dying bride fevkalade
slayer da öyle!

bu da bnm list
http://sekiznumara.blogspot.com/2009/11/2009un-guzellikleri.html

Volkan dedi ki...

senin de listen pek lezizmiş :)

Earl dedi ki...

Hoca gözüm Lamb of God-Wrath'i aradı yalnız. :/

Volkan dedi ki...

Earl: İlk 15 yapsaydım kesin o da listedeydi. Yılın kamyon albümü resmen. Bir altında da Devildriver yer alacaktı ama laneth olsun şu top 10 modasına :)) Nice cengaverler bu yolda şehit düşüyor işte :))))

Mademoiselle Coco dedi ki...

Volkancım, yapma kardeşim gözünü seveyim; müzik zevkini tabak gibi açmışsın da yaşın çıkıyor, ortala saçılıyor. Cıkcıkcık... :))

Volkan dedi ki...

anlamadım yahu :) Çocuk mu demek istedin sen bana yoksa yaşlı mı :)) Açık konuşalım (eğri oturalım) :P

Mademoiselle Coco dedi ki...

:)))
Ya bence Muse, Marilyn Manson'la başlayan ve özellikle Arctic Monkeys, Kings of Convenience, Redd'le takip eden bu liste 80'lerde çocuk, 90'larda ergen olan tipik Türk genci profilinin müzik zevkinin gözler önüne serilmesidir. Bir önceki kuşağa ya da bir sonraki kuşağına git, sor; farkı göreceksin.
Ki dikkatini çekerim listeye asla kusur bulmuyorum, bilakis tebrik ediyorum ;)

Volkan dedi ki...

hııı :) Oke şimdi anladım :) Tipik bir Türk genciyim yani :PPP

Senin de listeni merak etmeye başladım sen böyle deyince :) Nasıl başlayıp nasıl biter acep :)