25.12.09

Şişer

Ufak erkek çocuklarının ergenliğe girene kadar tüm konu komşuyu yiyip kemirmesinin arkasında "ya bizim çocuğa kokmuş, şimdi bi tutam verin de şeyi şişmesin" tezi, neye göre ortaya çıkmış çok merak ediyorum. bi an merak edesim geldi aslında :))
başlıca şişirici maddeler, sucuk, köfte, biftek, döner hatta muz idi hatırladığım kadarıyla. Benim canım çok çektiği halde yiyemediğim olmuştu bunları ve fiziksel bir değişime uğramadım. Ama uğrayan olmuş ki böyle bir inanış var; canı çekti şimdi, şişmesin! ne lan ahahauua
Tepkiler:

4 yorum :

sizofren peri dedi ki...

ahha benimde burnuma waffle kokuları geliyor, şişcek valla bir tarafımız yemezsek =P.

Neyse yerini öğrendim geldiğinde yemeğe gideriz ama seni götürmeden önce benim bir test etmem lazım güzel mi tadı diye =P.

Volkan dedi ki...

ah çok iyisin auhau :))

da konu erkeklerin şişmesiydi, sana, siz kızlara noluyo :)) (bu yüzden de zaten size sınnık koklatmazlardı ahah)

I love abbas waffle!

sizofren peri dedi ki...

ahah olsun kızlar şişemez mi??? - hiç başıma gelmedi gerçi-

amann neyse erkekler şişsin zaten kızlara bişicikler olmasın..

ahah for ever abbas waffle-bahçeli- =P.

Volkan dedi ki...

kızlar şişer mi? uhauhauhauh muhauha ahiret sorusu :D

ama ne iyi abbas benim ilçemde. çatlayınız :D

in waffle we abbas