19.12.09

I see you


-saat sabahın sekizi!!! Onur diyo evi su bastı kalk.
Ne ne nee suyu lan diyorum, ayağımı yere atarken bir korku var çapaklı gözlerimde.
Yok su mu yerde, salak. Sadece tuvaletin yerleri ıslak.
Daha önceki kiracı artık oraya ne takmışsa, kullanılmayan bir boru iptal edilmiş tıpayla.
O da dibinden doğru su sızdırmış tüm gece, inceden inceden.
"Dur ya ben bunu sıkarım" dedi. Aldı eline anahtarı çeviriyo.
İşin garibi, tıpa durmadan dönüyo, sonu yok.
Dedim "hacı bak yalama olmuş elleşme git, suyu kapat vanadan".
Kapattı geldi ama ulan musluktan hala su akıyo. Dedik her halde borulardaki su!
Neyse, baktı sıkılmıyor tıpa, dedi ben buna bir kaç çekiç darbesi vurayım. ÇAT ÇAT
... Su sızmıyor artık. Zafer bizde. ... kısa bir sessizlik...
PAATT ÇATT FOŞŞŞŞ... o tıpayı hala bulamadık. Üstümüz başımız, çamaşır makinesi filan yıkandı bi güzel. "Laynn senin kapattığın vananın ta amk"
"Anneeeeyyyy, kapat olm vanayı koş o zaman, getti evvv gettiii"...
Adi herif vanayı tam tersine çevirmiş. Yani full açık. Kapattım ıslak üstüm başımla. Abi saat 8! SABAH!
Neyse. Baktık tıpa ölmüş çoktan, ağlayanı yok. Giyindim gittim açık nalbur buldum. Tıpa + saç aldım geldim.
"Ya ben bunu şimdi bi yaparım eskisinden iyi olacak eheeh" diyo. Aldı, sardı saçı tıpaya, çevirdi çevirdi. Yine çok sıkı olmadı ama oldu gibi geldi. gittim açtım vanayı, su da sızmıyor. Tıpanın karşısında "oldu lan galiba, zafer bizimd... PATT ÇATT FOŞŞŞ"... Onur'u tam 12'den vurdu tıpa yine. Tabii yüzümüz gözümüz yine su. Gittim yine kapadım vanayı. Bildiğim tüm küfürleri ediyorum ama. Sonra o sinirle gittim uyudum havlumla. Sonra da ttnet'te toplantı vardı, sinirli sinirli oraya gittim. Geldim baktım bu sefer demir tıpa almış, iyice sıkmış. Damla akmıyor. Ama o demiri de bir gün fırlatırsa yemin ediyorum arkasından çıkar. Harbi ilk tıpa nerede olm, yuttuk mu acaba huashda.

-Ankara bok gibi bir şehir harbi. Yani resmen istanbulun çöpünü bile özletiyo bi kaç günde. ama odtü tarafları süper. teknokent'te kaybolmak kadar güzel bişi yokmuş. bilgisayar müh. fak.'teki hocalar da bildiğin sıyırmış. Adı lazım değil prof soruları uçakta hazırlamışmış, kolay sordum demeye getiriyor aklınca ama soruları bir gördüm, tansiyonum düştü resmen. neyseki ondan geçebildim. algoritma denen şey hayatımmış lan benim, kıymetlims, yeni çözdüm. daha sonra C ile programlama sınavı vardı, ödevleri kan alıyordu resmen, Eren olmasa çok pis sıçardım ama sınavda resmen tanrı karşısındaymış gibi kendimi yapayalnız hissettim. abi yarım sayfa kod verilir de içinden minicik bir detay mı sorulur? 1.5 derece daha gözlerim bozuldu yemin ediyorum. Neyseki o sınavı da verdim, göt oldu hauhau

- Sonra pericim ile buluştum. beni çok güzel bi yere götürdü, yedirdi içirdi ahuhsd. Bi insan bu kadar mı şeker, lolipop, şirin olur ellahım yarappim. Ben onun yerinde olsam her aynaya baktığımda kendimi yalardım auhsduha. Bir de acayip gülüyo, acayip mutlu bişi. insan pozitif enerjiyle doluyo resmen yanında. böyle insanları bile üzebilen insanların olması çok kötü, ama herşeye rağmen "dark side"a geçmediğini bilmek de bir o kadar umut verici bu hayat için. ama yılbaşı için kenan doğulu'ya çağırdım, bi sittir git dedi auhauıha, o çok koydu bak :PPP

- 1. Levent ve 4. Levent arasında kalan Levent'lerin hep nerede olduğunu merak etmiştim ufakken. Ha bir de, Fatih Sultan Mehmet Köprüsünü, FSM yaptırdı sanardım. Çocukken dedim ama ya, lütfen!

-Otobüste 60'larında olan bir bayanla bir muhabbetim oldu, zaman bulduğumda buraya yazacağım, bayağı uzun olacak, ama ondan sonra al bu sahneyi, koy bir filme, o derece, çok seveceksiniz.

- Sonisphere Fest aldı başını yürüdü. Bu da "tahmin" çöplüğünü ortaya çıkardı. Önceki mesajım bile hafif kalıyor artık. "Big Four" gelebileceği gibi yanında bir kaç efsane isim daha oldu olacak, yurt dışına gitmeye gerek kalmayacak, bekleyün.

- Avatar filmi bu dünyadan olamaz! Yok yani. Böyle bir şey ne gördüm ne hayal ettim. J. Cameron ölmeden önce her halde erdi de böyle bir film yaptı. 14 yıllık bir geçmişi olan film, ilk günü 200 milyon doları kasasına indirdi. 140 küsür kamerayla 500 milyon dolardan fazla bir bütçeyle çekilen film 160 dakika (1 dakikası 3 milyon dolardan fazla oluyor yani!!!) İçinde kullanılan dil 2 yılda yapıldı (dil yapmak?) Tek kelimeyle "büyüleyici". Pandora'yı görünce yemin ediyorum ayaklarım eve gitmek istemedi. Avatar'ımın tipi ne olursa olsun, bu bedeni aktarırdım, ölene kadar Pandora'da yaşardım. Ama 3D olayında bir ipnelik de yok değildi. Resmen kör oldum, başım ağrıdı izlerken. Alt yazıya da bakınca, salaklar yazıyı ön layer'a koymuşlar, sonra filme bakınca odaklanmak zor oluyor. Ulan hadi böyle film çekmeyi geçtim, alt yazısını bile ekleyemiyoruz, ne olacak halimiz ya hauahau. Ancak öyle aşk klonu filmler yaparız biz. Kim kimi elledi, kim kimi becerdi, kim kimi aldattı...

- Ha bu arada Vavien (Engin günaydın show) ve başka dilde aşk kesinlike gidilip görülmesi gereken türk filmleri.

- Şebo'nun albümünü beğendim. Yalnız parçası favorim oldu. Eski, Ateşe Yakın, Bazı Aşklar da gayet leziz ama ne olduysa bu kadına, bu kadar melankolik bir albüm daha önce yapmamıştı. Araya güzel, feel good parçası atardı, bunda yok. Dinliyorum böyle yağmur altında, ey allahım yarappim, ben ne yapayım o zaman diyorum, kötü hissediyorum kendimi nedensizce. Albüm adı ve kapak ise çok kötü. Benim Adım Orman ne abi? Al bi permatik...

-Ezel diye bişi türemiş şimdi yurdumda. İzlemedim henüz o yüzden bok atmayacağım ama "kült film" izleyici kankalar bile abi şöle böle diyor, aklımı çeliyorlar, Memoli'den sonra ilk kez (ausdhuahsua) bir Türk TV dizisi mi izleyeceğim şimdi nedir?


-Şu sıralar, Time Management konusunda hiç olmadığım kadar kötüyüm. Kağıda, kaleme dokunmaya başladım diye mi bilemiyorum. Vergi sistemi ve idare hukuku dersleri de almaya başladım, 2011'e kadar iptalim ben. Kendime daha az zaman ayırmaktan nefret ediyorum, du bakalım ne zaman ekrana kafa atıcam bu yüzden :PP

- Bitsin artık 2009. 2008'den daha iyiydi ama beklediğim performansı ne gösterdim ne de gösterdi. yeni yıldan meden umacak kadar da ufaldım, napalım

Tepkiler:

4 yorum :

sizofren peri dedi ki...

ahahah benle ilgili yazına koptum yaa ahaha. =) ya ben yedirip içirmedim ama bir dahakine yeniden aynı şeyı tekrarlarsan ciddiyim konuşmam-evet tehdşt ettim-. ankarayada bok gibi deme yaşan var bu lanet şehirde ama =). kenan doğuluyu boş geçiyorum yorum yapmıcammmm =).

Volkan dedi ki...

tımam tımam, bi dahakine öyle terbiyesiz şeyler yapmıcam :PPP

angara angara güzel angaraaaaa layalayalaya loomooymomymoymo

kötü şehir işte ya, napim :)))

tiniminnie dedi ki...

izle izle :):) memoliden sora bunu izle :P

Volkan dedi ki...

bölümler 1.5 saatmiş. çüş yani. her hafta 1 film resmen. Neyse ki arkadaş çekti, getircek, Lost'tan sonraki favori dizim Ezel olurmuş asduhausdh