4.12.09

Hurts - wonderful life

canzu, Reset'te gördü, sonra bana dinletti, ben gittim arkadaşlara dinlettim, onlar da akrabalarına, sonra hepimiz uşağa dinlettik... MP3 Player çatladı artık parçayı dinlemekten, kendini cebimden aşağı attı.

son haftanın en catchy parçası ilan ediyoruz Hurts'ın Wonderful Life'ını. zaten başka da parçaları yok. O yüzden tek parça üzerine orgy yapmaktan bıktık; dedik bari destek olsun, çok izlensinler de gaza gelip albüm yapsınlar, onlara da saldıralım... İzleyiniz, boş geçmeyiniz ahali. Klip zaten feci güzel. feci yani. pozitif anlamda.

Hatun kişisinin rahatsızlık verici bakışları, gubik dansı, Noir filmlerin atmosferi, abinin üstüne ayran dökülesi kumaş pantalonu 80'lerden melodiler, karanlık bir klip ama umut saçan sözler... Aman yea, izleyin-dinleyin göreceksiniz zaten :)))



http://www.myspace.com/ithurts
Tepkiler:

7 yorum :

cnsdngy dedi ki...

"tek parça üzerine orgy" ahahah. valla lan albüm yapsın itler.

Volkan dedi ki...

altını çizmeseydin geşke ahaha

cnsdngy dedi ki...

çok şeker ama ahahkjldash

Volkan dedi ki...

yaaa yeee bukkake o lalala mauhsuhdaus

cnsdngy dedi ki...

oha coştu ahhahahahaha

Volkan dedi ki...

bkz: http://www.youtube.com/watch?v=UByro3HtDQM :PPP

cnsdngy dedi ki...

hasuıdhuafıashdo hep favorilerimden olmuştur.. hadi ben çıkyom evden (cevap yazmazsam üzülme diye söledim acaip düşünceliyimdir)