20.12.09

hail&kill @ Turkey

Manowar'un Hell on Earth serisi 5.siyle devam ediyor. Geçenlerde Çift DVD'lik bu ürünleri çıktı ve 2005'teki konserden Hail&Kill'e yer verildi.

Hala hayatımda izlediğim en iyi performanstır o konser. fanboy olmamdan ötürü değil, atmosferden ötürüdür. like thunder from the sky, sworn to fight and die, we're warriors, warriors of the world derken Eric, gökyüzünde şimşek çakıyor, hafiften yağmur bırakıyordu yedikule'ye... Hatta Eric bir süre inanamadı havanın şarkılara eşlik ettiğine. En önden konseri izleyip Eric ile göz göze gelip defalarca bağıra çağıra yıllarca yüzlerce kez söylenen şarkılar söylenmiş, bir dönemimin en büyük gücü olmuş Manowar tavaf ediliyor, hacı oluyordum. Hep derim, bir türkücü bile olsam manowar hep dinlerdim. Neden olduğunu belki ileride yazarım.

ama DVD'de, Türkiye konserinde kendimi 5-6 kez, birkaç saniyelik bile olsa görmem beni çok güldürdü. Henüz 21.5 yaşımdayım. Çıtırım böyle, fazla kilo yok, saçlar daha uzamamış, bir heyecan var suratımda. Konser sırasında sağa sola bakıyorum durmadan, Kimi izleyeyim lan sahnede diye. Konser öncesi, sonrası da konuşanları çoğu Taksim tayfası, arkadaşlar (o çıplak olanlar hariç). Şimdi bakıyoruz da öyle görüntülere, oha abi yani, ne zaman 4,5 yıl geçti! Dün gibi hatırlıyorum yemin ediyorum. Neyse, en sevdiğim grubun bir ürününde bir kaç saniye bile olsa ölümsüz olmak güzel bir şey :D

şu adresten HD olarak izlenebilir parça... Hail & kill mk :)))


http://www.facebook.com/#/video/video.php?v=203324833310&ref=mf
Tepkiler: