28.12.09

Anneke'den kadınlık dersi

Anneke konseri hakkında bir kaç şey söylemeyeceğin sanıyorsanız yanılıyorsunuz.

Danny hakkında pek bir şey söylemeye gerek yok. En veremsel Anathema parçalarını söyledi ve duymamazlıktan geldim. Anneke'ye sakladım kendimi.

Böyle şirin mi şirin, bıcır mı bıcır bir sesle başladı konserine piyano başında. Sevdiğimiz tüm parçaları çaldı diyebiliriz. Gathering'ten kalma çok fazla parça çalmaması bir eksi olsa da kadın napsın. zaten 3 saate yakın bir süre sürdü konser.

Kadın gerçekten çok değişmiş. O metalciyim asiyim hell yeaaa modu kesinlikle yok. Yani kadınlar değişken varlıklar biliyoruz da Anneke, kendisinden başka bir insan çıkarmış resmen. Çok kibar. Çok melek. Hala çok güzel sesi var ve hala çok içten. En verem parçalarında bile sürekli gülebiliyor, parça aralarında birilerine bakıp kıkırdıyor. Gülücük saçıyor. Hayranlarını kırmayıp foto çekiyor durmadan imza dağıtıyor. Cennetten gelmiş gibi resmen. Bir de çok güzel, çok şirin ki sormayın. Böyle dibinden görünce daha bi hayranı oldum. Sarıldı bi de bana! Tabii ki buraya koyup çatlatmayacağım hayranlarını ama şöle bi kaç tane koyayım. 2 tane de parçasını videoya aldım. Hey OK ve Wonder. Belki koyarım bi süre sonra veya yarın, bilemiyorum. Anathema ve Anneke severleriyse 2010'da (ayrı ayrı) güzel günler bekliyor.

Gecenin hayal kırıklığıysa, Anneke'nin eski erkek arkadaşını sahneye çıkarmasıydı. Adam yarı Alman yarı Türk ama sonra anladık ki Anneke de erkekten anlamıyormuş yahu! Olamaz böyle bişi. Yakışmıyor asla yanına. Adam kalkmış bi de Anneke ile parça söylüyor (kocası da yan yandan bakıyo!). Sonra bi de demez mi "Barış Manço bilir misiniz?" eh be abijim, Hollanda'da dura dura ineğe bağlamış kendisini. Zaten pek kötü Türkçesi vardı, rezil edip parçayı gitti. Kuliste de gördüm kendisini pek cilveliydi. Dicektim kocasına hacı nasıl adamsın sen, gözü var lan hala hatunda diye, neyse günah almaya da cinayete de gerek yok diye sustum uahsdaehuahe

I adoooooooore, adore adooooooorrrrrrrrre
Tepkiler: