10.11.09

Yeti Botuna Hayır Ulan


Ya siz kızları anlamakta güçlük çekiyorum. Genelde insanlar "herkesin giydiğini giymem" diye kasmaz mı kendisini? Ben böyle gördüm böyle bildim hacı, bi ayrıcalığı olur ne bilim insanın.
2008'de Amerika'da moda olmuştu, bu sene de buraya sıçradı. Avusturalya'da mı ne sörfçüler denizden çıkınca giyerlermiş bunu, artık nasıl modaya dönüştürüldüyse...

Boyu 1.55, kilo 80, bel yok, dümdüz, demirdöküm böyle, ayaklarda bu, mini etek, altında kırmızı yün kilotlu çorap, şıngır şıngır geziyodu en son gördüğüm Yeti valla. Muhtemelen evine kocasına hamur açmaya gidiyodu, mantı filan kesecekti.

Giymeyin bak. Valla. Erkekler feci dalga geçiyo arkanızdan haberiniz yok. Kankanız "yakışmış" deyince "yakışmış" olmuyo o, valla bak, sırf sen üzülme diye öyle diyo zaten. Harley bot filan giyin, ayağınız koksun daha iyi bence.
Tepkiler:

8 yorum :

Gadno Kopele dedi ki...

demirdöküm!!!

NoSTATIC dedi ki...

ahhahaa!aynı tepkiyi frienfeed de vermiştim:) ne iğreçler hakkatten yaa.Demirdöküm olmayana bile yakışmıyo.Ugg,adında meymenet yok .

jazz dedi ki...

tiksiniyorum gördüğümde, giymek isteyene de yanımda giymemesini salık veriyorum. bunlar converse'in de beyazını giyerler sadece. laf olsun diye.

Volkan dedi ki...

ben moda denilene şeye ayrı bi kılım zaten de, şu olaya ayrı bi kıl oldum yani. Ne kadar fiyatı bilmiyorum ama abi her semtteki hatunda var istisnasıs, semt pazarında korsanı filan da çıkmamışsa adam diilim.
Bi de bunun içinde ayak terler bu havada, eşek ölüsü gibi kokar, parmak arası pişik olur, çorap pamukları yapışır ööööö ayıkla işin yoksa uhasuhda

NoSTATIC dedi ki...

bugün salı pazarında gördüm dediğin gibi çakmasını,30 tl miş,gerçekleri 100 felan..adamsın yani üzülme :)

Volkan dedi ki...

aheahaa, sağol, yüreğime su serptin:P
Salı pazarı demek..hm.m..

Mademoiselle Coco dedi ki...

Belki de giyenlerin estetik kaygısı yerine rahat olma derdi vardır... O sayılmaz mı?!

Volkan dedi ki...

eet olabilir tabii. herkesin bir anda rahat edesi gelmiş, aynı üründe karar kılmış olabilirler. ben yine de rahat tutabilecek başka ayak kaplarının olduğunu düşünüyorum :)