11.11.09

it's been a long, cold winter without you

Ben senin "you've just slipped through my fingers and now i feel so ashamed" diyen dillerini yirim. allahım nası da güzel sölüyo. zaten insanın ruhunu kıçından söküp alan bir parça (ki Hindsight versiyonuyla 10 kaplan gücünde verem olmuştu) a natural disaster, Danny & Anneke ile böyle oluyomuş demek... Şahsen istiyorum ki çalmasınlar bunu ya da son parça çalsınlar. Kaçayım başlar başlamaz. eski günlerimi hatırlatıp eziyet etmesinler bana. hard to find the strength now but i try diye çığırtmasın beni. nolur :(

Tepkiler:

3 yorum :

cnsdngy dedi ki...

geliyorlarmış diye duyumlar aldım 26-27 aralıkta sanırsam. eğer gerçekse halay çekecem zaten burada. hatta dayanamayıp anneke'ye feysbuktan mesaj attım, henüz cevap yok :)

cnsdngy dedi ki...

ehe ehe aşağıya doğru inince senin blog'da sen de değinmişsin gördüm. e neyse ben halay çekeyim :)

Volkan dedi ki...

halay... auhauhau :)
ya anneke'nin gerçek profil adresi nedir? profilimdeki mail adresime atabilir misin acep :)
Cristina Scabbia da arkadaşınızmış zaten, öyle diyolar :P