18.11.09

insan neden ölür?

Damla ile Sinan konuşuyorlardı, "şu ölmüş ya, arkadaşım dedi, çok üzücü" filan ama kim olduğunu duymamıştım. Haberi Milliyet'te görünce durumu anladım. Emre Yerlikhan kitap fuarı sonrası yaşamını yitirmiş. Sadece 6 günde hem de. Yani ateşiniz çıkıyor, domuz giribiyim diye gidiyorsunuz ve 6 gün içinde ölüyorsunuz. Arka Bahçe yayınlarından kitap alanların ve çizgi-roman sevenlerin ismini kesin bildiği, bildiğim, daha 33 yaşındaki, çevirmen, editör, yazar - aslında bu sıfatların hiç bir önemi yok- öldüğünün farkına varamadan ölmüş. Vefat etmek bile denemez buna. Facebook hesabındaki son ileti "Fuarda elimden düşürmediğim antibakteriyel el temizleme jeliyle ilişkimin, beni Monk gibi bir germafobik haline getirmesinden korkuyorum" Veda etmeye bile zamanı olmamış :(

ama beni daha çok vuran, bi süre beynime kan gitmemesini sağlayan taziye mesajlarından biri de şu: * “Uzun zamandır görüşemediğin, özlediğin bir dostunu bir daha asla göremeyeceğini bir tokatla anlatır sana hayat. herkese artık çok geç’siz yaşama mutluluğunu dilerim. huzur içinde yat kardeşim.

ne için doğdun, ne için okudun, ne için çalıştın, ne için ürettin, ne için sevdin, ne için yaşadın.. Gözünle bile göremediğin şeylere yenik düşmek için mi?
Tepkiler: