17.11.09

In parallel




bir ingiliz ve bir hollandalı yan yana gelirse ne olur? Çok veremsel şeyler olabilirmiş, onu gördük. Buralarda çok fazla albüm linki paylaşmıyorum, hemen uyarı çekiyorlar diye ama bu sefer iplemeden veriyorum linkleri :) Doğum günümde benden size hediye haha, utanın :PP

http://rapidshare.com/files/287008257/A_D_In_Paral.rar
ya da
http://depositfiles.com/files/j36tq79p5

1 Teardrop (5:00)
Words By, Music By - Andrew Vowles , Elizabeth Fraser , Grant Marshall , Robert Del Naja
2 You Learn About It (3:54)
Music By - Anneke van Giersbergen , Frank Boeijen , Hans Rutten , Hugo Prinsen Geerligs , Rene Rutten* , Zlaya Hadzich
Words By - Anneke van Giersbergen
3 Temporary Peace (4:26)
Words By, Music By - Danny Cavanagh
4 Yalin (3:16)
Words By, Music By - Anneke van Giersbergen
5 Songbird (3:23)
Words By, Music By - Christine McVie
6 Big Love (3:08)
Words By, Music By - Lindsay Buckingham*
7 The Blower's Daughter (4:35)
Words By, Music By - Damien Rice
8 One Last Goodbye (5:48)
Words By, Music By - Danny Cavanagh
9 Are You There? (4:29)
Words By, Music By - Danny Cavanagh
10 Day After Yesterday (3:56)
Words By, Music By - Anneke van Giersbergen
11 A Natural Disaster (4:37)
Words By, Music By - Danny Cavanagh
12 Trail Of Grief (3:54)
Words By, Music By - Anneke van Giersbergen
13 Flying (6:12)
Words By, Music By - Danny Cavanagh
14 Jolene (3:46)
Words By, Music By - Dolly Parton
Tepkiler:

11 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Uuu beybi, doğum günün kutlu olsun, bu da benden naçizane =)

http://www.megaupload.com/?d=6X23MYB6

Volkan dedi ki...

hauhe, eywallah :)
vay, link'e bak. Konulu hem de :PPP
severik agalloch.

cnsdngy dedi ki...

the gathering'in bünyede yarattığı hissiyatları anneke'nin hiç bir yeni projesinde bulamadım ya. belki de benle alakalıdır çok sakinliğe gelemiyorum galiba. ağlıycam be.

Volkan dedi ki...

hehaha. Bence de senle alakalı Cansu :) Her iki tarafta da bence döktürdüğü zamanlar var, dolgu parçaları da var ama bence yolunu buldu artık :) David Townsend albümündeki parçaları dinledin mi?

cnsdngy dedi ki...

ya yok hepsini dinledim tüm projelerini ı ıhh gatheringin annekesini özlüyorum ühü :(

Manik dedi ki...

biliyor muydun 27si gecesi pazara denk geliyor ve Studio Live'da kimler var?? :)

Volkan dedi ki...

efet biliyorum anneke&danny konseri var :)

Manik dedi ki...

yine erkenden aldım biletimi o biletler elimde boynu bükük kalırsam bin ah işiticen benden haberin olsun :) senin sayende tanıştım ben gathering ile anneke ile ama sayende değil de yüzünden sanki :) mutluluk ile mutsuzluk arasında sınırda tutuyor beni bu müzik ve sesler deliriyorum :)
neyse..

öyle işte :)
he bi de: sağol tekrar :)

Volkan dedi ki...

enee. benim "yüzümdendir o" ya :) gathering de anneke de pek mutlu etmez çünkü :) Gerçi Anneke'nin solo albümü pek şen şakrak ama öncekiler bildiğin doomvari :)

boynu bükük ayrılmassın konserden sanmam :) kalırsan da bulunuz beni efem, kırın kafamı :PPP

Manik dedi ki...

yokyok benim şanssızlığım biletleri önceden alıp hayal kurup heveslenip gidememekte de :)

o yüzden hani
beni tanıştırdın
konseri varmış bir heveslendim bekledim
bak gidemedim gökyüzünden yerdibine düştüm
şeklinde bir sitemim olur :)

Volkan dedi ki...

şimdi anladım Manik :) Evet, konsere gidemesem bana da koyardı epey tabii ama ben o tip bir şairane tavırla değil direkt küfürle olaya yaklaşırdım uahau.
umarım düşmezsiniz yerdibine de tanıştırdığıma değer ;)