17.10.09

yerin dibine geçtiğim anlar # ??

otobüse bindim. aslında yürüyebilirdim ama tırstım yağmur yağar ıslanırım diye. çok da gitmicem halbuki... binmez olaydım

orta kapının hemen dibindeki 2li yere bindim. inmesi kolay olsun diye. cam kenarına oturdum. cam kenarlarını çok severim 3,8 yaşımdan beri. hep izlerim dışarısını. soldan sağa doğru durmadan kafam oynar kedi gibi. bazen kasarım kendimi "ilk gördüğün yazıyı okumıcaksın volki" diye ama bir türlü yenemedim kendimi. eğer bir yazıya bakmışsam çoktan okumuş oluyorum. neyse. sorun bu değildi.

bir anda burnuma bir koku kaçtı. gripliyim yahu nasıl aldım bu kokuyu? o kadar kokuyor düşünün. bu koku buram buram, az önce fırından yeni çıkmış, sıcaklığı taşıyan kadını bile terleten bir lahmacun poşetinden geliyordu. belli ki lahmucan seviyor, almış bi 10 tane, otobüsle eve gideyim de yiyeyim demiş. ama allahım, o ne koku, o ne KOKUUU. geldi oturdu yanıma! En az 15 tane boş yer varken benim yanım! NEDEN ABLACIM!

o lahmacunlar öyle bir kokuyodu ki -ki ben severim lahmacun ama otobüste değil- bi 3 dakika sonra midem bulanmaya başladı. kendimi un çuvalları taşıyan, üstü başı un olmuş, terlikli, ayak parmakları bile un olmuş, urfalı biri sandım bi an. sanki 5 gündür bu lokantada un taşıyorum ve burada sadece lahmacun pişiyor. 4 öğün lahmacun veriyorlar lojistik destek olarak. ÖLECEĞİM!

kadın indi 1 durak sonra neyse ki. AMAAAA kokusu inmedi arkadaşım! Yanıma sindi resmen. Otobüs hala buram buram lahmacun kokuyor. fırın işletiyorum sanki içeride. akbil basacak adam dönüp bakıyor içeri bi, yanlşış mı geldim diye... o duraktan bir sürü süper hatun binmez mi bi de. ne güzel biri yanıma binecekti. Yanıma yaklaşan kaçtı resmen. bi benim yanım boş kaldı... Lahmacun kokar mı lan bi insan? Biraz düşünün. Ama onlar da haklı, nerden bilsinler az önce elinde bi koli lahmacuncu kadın geçti buradan. çok utandım. ter kokaydım da lahmacun kokuyormuş damgası yemeyeydim. gitme diyeydim. avradnıskymböylehytn
Tepkiler:

3 yorum :

Duke dedi ki...

O gördüğün yazıyı okumamaya çalışmak çok garip bir olay. Hatta bu zamana kadar bir bende var sanıyordum. eheh böyle anlarda tek olmadığını bilmek güzel. =D

Piedra dedi ki...

lahmacun candır !
heauheuahuaheuheuhae geçmş olsn ..

Volkan dedi ki...

lahmacun can, urfa da canandır ama sadece dört duvar içinde :P