12.10.09

white ribbon'a bilet

Film ekimi'ni sevdiğim kadar da sevmediğimi farkettim çünkü BİLET BULAMIYORUM LAN! hangi arada alıyorsun o kadar bileti yıllardır anlam veremiyorum. Online alıyorsunuz muhtemelen ya. Kredi kartım yok diye geliyor başıma zaten ne gelirse. Gitmek istediklerimin sadece yarısına bilet bulabildim ve White Ribbon da bunlardan biri. Her seansı dolmuş bok gibi! Bi anda Haneke sever olduk pöehh.

Ya birinde, bi arkadaşınızda filan fazla bilet varsa, söleyin, satın alayım, gideyim ya, izlemeliyim, nolur bühüh
Tepkiler:

14 yorum :

Piedra dedi ki...

keşke daha erken okusaymışım blogunu.. tüm filmlere girmeni sağlardım bi şekilde :)

Piedra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Piedra dedi ki...

ha bide lale kartın olursa önceden bütün biletlere ulaşabilirsin, kartı %10 indirimli satarız sana primsiz :P (bknz:işi eve taşımak)

Volkan dedi ki...

Lale kart bana çok cazip gelmiyor ama sanırım bu erkenden alma olayı yüzünden alacağım seneye, sana ulaşayım, senden alayım, sokunuz beni lütfen tüm filmlere (bkz. işini eve taşıyanlara hayran olmak :))

Piedra dedi ki...

hauehauehaueha sana bir siyah lale yakışır(5 milyar) :)

almayı düşünürsen caz festivalinden önce al işe yarasın.. hiç olmadı bilet alıp insanalara pahalı satarsın :)

Volkan dedi ki...

ahaha. siyah sevmem. sarı güzeldir :))
bilet al-sattan zengin olurmuşum :PP olunur gerçi. koç bile bir teker kaşardan başlamış. peh.

Piedra dedi ki...

olsam ben olurdum 10 günde.. olunmuyo.. koçun hikayesinde inanmadığım bazı noktalar yok değil :)

Volkan dedi ki...

10 günde olamadıysan, evet, olunmuyor sanırım, vazgeçtim, caydım, ben sadece izleyebileyim yeter sanırım bana :D

Bi de Thurst'e 3 dakka geç kaldım diye içeri almadınız beni ve tayfamı. Çok kızdık üzüldük ağladık :D Bir daha olmaz artık her halde (torpilliyim ya artık. tanıyorum seni :PPP)

Piedra dedi ki...

ehehhee atmazlarda yine festivalde çalıştrrlarsa beni neden olmasın.. ki gerçekten tam bir kaos oluyor.. alsalar içerdekiler çıldırıyor, almasalar dışardakiler. ki genelde hep 5-10 dakika filan esnetildi gösterimler. son anda dolanan seyirciler olması yasak festival zamanı.. içeriden biri kontrol ediyor sahneönüne geçip ayakta kimse kalmadı başlatın diye anons geçiyor telsizden, kapı kapanıyor zaten o anonstan önce.. ve başlıyorlar.. yani antreye alsak salona giriş kapıları kilitli gene fuayede kalıp çıngar çıkara-ıcaksınız :) ki kıta geçmişsin be 5 dakika erken gel demi :)

Volkan dedi ki...

öfff. kapının önündeki bayan da böyle dimişti zaten. erken gelseydiniz diye. trafik denilen bir şey var ama bu ilde. ya yarım saat önce geliyosun ya 5 dakika geç :D
neyse sağlık olsun. Park abimiz kızmasın, indirip izleyeceğim artıkın :)

Piedra dedi ki...

dipnot kötü bi filmdi.. girenlerin %50 si yarı olmadan çıktı :) konu yok, film yok, sadece gereksiz çığlık ve kan dedi her çıkan..

Volkan dedi ki...

hadi canım! anlamamıştır o filmi izleyenler!!!
Nasıl film yok konu yok ya, çok merak ettim şimdi valla.
Harika değildir de, imkanı yok Park abimiz kötü film çeksin, orta şekerdir (fanboyum napim :P)

Piedra dedi ki...

uzakdoğu sineması uzakta olduğu için mutluyum :) (oldboy hariç)

dipnot: kelime doğrulamaların beni intaara sürükledi bugece.

Volkan dedi ki...

uzakdoğu sineması candır lahmacun gibi :D
hatırlattığınız iyi oldu. kaldıracaktım o opsiyonu, kaldırıdm... kıymayın kendinize efem :)