4.10.09

V for Tattoo


Why So Serious'tan sonra ikinci dövmemi de yaptırmış bulunuyorum sayın izleyici.

Aslında ilk bunu yaptıracaktım ama o zamanki şartlar el vermediği için anca şimdi yaptırabildim.

Çok şık oldu, çok beendim ben, ilk hali bile güzelse, iyileşince daha da güzel olacak demektir. (Fotoğrafı walla adam gibi tutup adam gibi bi ışıkta çekemedim, idare et artık:P)

Amma acıdı ama hee. Sanırım bu acıya bağışıklık kazanılmıyo.

Bi de insana kendisini hasta hissettiriyo dövme sonrası. Binlerce iğne tabii girince bedene tabii, doğal galiba.

neyse, ben bepanthen'imi sürmeye gidim.
Tepkiler:

8 yorum :

tiniminnie dedi ki...

ilginçtir why so serious yazdırmak istemiştim ben de.. ilk dövmeni merak ettim

Volkan dedi ki...

ana! bir WSS'çı biri!!! :))))
ilk dövmem why so serious'tı.
şu adrese koymuştum vaktiyle:
http://eskiyleyeni.deviantart.com/art/Why-so-Serious-115310611

son hali bunun biraz daha rötüşlenmiş hali.

tiniminnie dedi ki...

hmm. ben siyah tercih ederdim :)

Volkan dedi ki...

siyah da olurdu, neden olmasın :) ben sadece gerçeği gibi olsun istedim :)

noir dedi ki...

aaa süpper olmuş *-*
güle güle kullanınn (böyle denir mi ki), vee geçmiş olsun :P

Volkan dedi ki...

ehehe:))teşekkürler. bi 10 güne geçicek. amin

Miss Beril dedi ki...

çok iyi olmuş.)bu zamana kadar söylenen ilk dövmeden sonra hiç hissetmiyosun sözleri yalanmıydı yani:d

Volkan dedi ki...

yalanmış sanırım :) mis gibi de hissediyosun yani:)