22.10.09

PES'i bilmiyormuşuz

Geçen gün Aral İth. Portaxe'ta Pro Evolution Soccer 2010 lansman partisi vardı. Tüm IT sektörü filan da ordaydı hatta CNN, NTV, Fenerbahçe TV'den yöneticiler de filan vardı, dedik ooo güzel. Bunları yeneriz biz. Biz dediğim de 3 dergi tayfası ama hepimiz biliyoruz PES'i sözde! Birinci olana da PS3 Slim verecekler. Ben bir umutluyum bi umutluyum, çünkü PES2010'u herkesten önce ve çok oynamışım filan.

Kura çekiliyor işte, insanlar takımlarını rastgele seçiyor. Allah belasını vermesin Fenerbahçe'yi ben seçtim bir FB'li olarak. Laneth olsun rakibim de ilk maçtan Inter çıktı. Çocuk ezdi 5 dakikada walla beni, 1-0 yendi ben anca 1 şut çekebildim. Geri kalan 2 yazarımız da telef oldu ilk maçtan ya. Ne güldük.
Sandviçlere abandık, ben alkole abandım. Rakılar, votkalar, şaraplar filan havada uçuşuyordu. Baktım çirkin hatunlar güzel gözükmeye başladı, dedim hadi gidek, nasıl olsa elendik. Sonra elimize verdiler PES2010 torbalarını. İçinden suluk çıktı, mp3 player, tshirt, defter filan çıktı. PS3 ALMAYA GİTMİŞTİM BEN LAN ORAYA, NE SULUĞU! NAPİM SULUĞU? :(((
Tepkiler: