2.10.09

oy tombulum tombulum yoldan geldim yorgunum


Başta facebook olmak üzere şu "anahtar kelimelere göre reklam çıkaran" siteler var ya, epey bi süre önce "şu hapı al 154 kilo ver" yok "şu aleti kullan karın kasların patlasın " yok "şu gym merkezimize gel baklavalı ol" tarzı reklamlar gözüküyodu durmadan.

Sonra kesildiler, nedeni de ben yavaş yavaş kilo veriyodum. Hissediyorlardı galiba. Dediler bu çocuk veriyo bişiler, ilişmeyelim (gerçi onun yerine enlarge your bilmem neni tarzı reklamlar gelmişti ama tamamen kuru iftira!!!1!11!)... şimdi de bi süredir fastfood tüketiyorum diye kendimi yine tombul hissetmeye başladım, bu reklamlar yine hortladı. Keyword'ten anlıyor desek yok, öle bi kjelime kullanılımıyor sitede, artık sanal webcam mi koydular sitelere ne, ondan şüpheleniyorum ya. bu kadar mı tesadüf olur. Atıcam o reklamın sahiplerine artık bi mail, o olacak.

Eskiden dar gelen kotlarım artık bol geliyor, kemer bile takıyorum hatta 2 yeni delik daha açtırdım kemerime, haberleri yok. döverim lan hepinizi. hepinizi döverim!
Tepkiler:

2 yorum :

tiniminnie dedi ki...

hmm .. acaba truman showdaki gibi izleniyor olabilir misin (:

Volkan dedi ki...

olabilir walla:) aartık herşeye inanabilir durumdayım:) "kilo ölçer internet sitesi" olsa, ona bile inanırım :P