16.10.09

nip/tuck 6. fermuarını açtı


148. ıhlamurumu içerken aklıma geldi, dedim Nip/Tuck'a noldu ya. En son 7-8 ay önce mi ne bitmişti 5. sezon, gittim warez-bb'ye bi arattım, tam olarak bir kaç saat önce 6. sezonun ilk bölümü düşmüş. Çok sevindim bu tesadüfe, çok güldüm, iyileştim, indirdim izledim. keyfime keyif kattım. Bayılıyorum bu ruh hastası diziye. kesinlike sapık ruhların dizisi ve kesinlike gocunmuyorum :) ama artık bitmesinin de gerektiğini düşünüyorum. 6. sezon (19 bölüm) umarım son olur da yeni dizilere fırsat verebiliriz.
Kimber. ulan kulun kölen olayım ya. yine güzel ve sayko başladı bölüm. fakirleşen ikili farkı bir organa cerrahlık yapmak üzere eldivenlerini giymek istiyor (vagina) ama başlarına yine sikko sikko şeyler geliyor. en az benim kadar şanssızlar bunlar ya hauhau


(zamanında da niptuck hakkında şunu yazmışım)
Tepkiler:

2 yorum :

DORİS dedi ki...

resim feci yalnız:)

Volkan dedi ki...

eahah. sorma. ama çok masumca :) aynadan herşeyi gösterebilirdi de :)