8.10.09

boşver, sevdim de ne oldu



eğer Redd'i hala Live olarak izlememişseniz, kesinlikle çok şey kaçırıyorsunuz. Bunu kıçımdan atmıyorum tabii. İstanbul'da sahne almış, elinde gitarla sahneye çıkan çoğu grubu izlemiş biri olarak bunu çok rahat söyleyebilirim. Redd'in canlı performansı çok ayrı. Hayatımda 21 albümünü dinlediğim kadar başka bir Türk albümü dinlemedim -ki ben Türkçe sözlü müzik pek dinleyemiyorum çünkü yazamıyorlar. Ama Redd her albümde mottolar yaratacak kadar güzel sözler yazıp harika bir alt yapıyla bunları harmanlamayı çok iyi biliyor. Canlı performansları da çok enerjik ve çok duygu dolu geçiyor. 3 kere Redd izledim, üçünde de kendimden geçtim diyebilirim. bir bakmışsınız dans ediyorsunuz, hopluyor zıplıyorsunuz, bir bakmışsınız suratınız düşmüş, üzülüyorsunuz, özlüyorsunuz, boşverrrr diyorsunuz...


babylon'daki ilk konserlerini dün verdi redd, yine süperlerdi, 2 saati biraz aşkın çaldılar.21'in hepsini çalmadılar, bol bol da 1.-2. albümden de çaldılar. bir diğer farkettiğim şey de Redd'in ciddi bir kemik kitlesi var. Her şarkı marş gibi söyleniyor. sonraki konserlerinde 21'i baştan sona çalacaklarmış, kesin ona da gidicem. ama "Her Neyse" parçasını yine dinlemek isterdim. Doğan parçayı süper söylüyor. Bir önceki parçada gülerken bu parçaya gelince yüzü düşüyor. Gözleri çipil çipil oluyo, "koşmak istesem de sana, hayat beni geri çekiyor" derken gözlerini kapatıyor benim gibi. dokunasınız ağlayacak sanki. 1-2 parça içinde ancak çıkabiliyor o moddan. Belli ki geçmişi olan bir parça...Bu ay çıkacak klipleri de bu parçayaymış. güzel haber.


sitelerinden konserlerini takip edin, zaten çok vermiyorlar, denk gelirsenizz bi görün Redd'i canlı derim. Hayko, mor ve ötesi, teoman ve benzer diğerleri harbi hava civa gelecek :)



Tepkiler:

2 yorum :

sizofren peri dedi ki...

böö gıcık!! laf atma teomana =) hıh

Volkan dedi ki...

nihihih :))