27.10.09

blogun doom gününü kutlarım


ehehe. lan blog bile eskidi. daha eski bir eskiyleyeni var artık... 1 sene dolmuş. 1 yaşında blogum var eheh. vay anasını dün gibi hatırlamaktayım.

gördüğünüz gibi baştan aşağı değişti tasarım. Can lavuğu sağolsun bu sikko temayı adam edebildi.


neyse efenim, bundan sonra yayım hayatı ne kadar devam eder blogun, etmez bilemiyorum. ama ettiği sürece aynı şekilde saçmalamaya, vatanı kurtarmaya, hayatın sırrını çözmeye ve anlamsızlıklara devam edeceğimden kuşkunuz olmasın. öpeganzi ;)

Tepkiler:

11 yorum :

kIrmIzILI dedi ki...

happy birthday to blog :-)

Miss Beril dedi ki...

blog doğum gunun kutlu olsun.))

Loreathan dedi ki...

Nice yıllaraaa :D

Volkan dedi ki...

ehahah, teşekkürler:D

Gadno Kopele dedi ki...

chestit rojden den dostum :)

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

bu temayı köşeli ve mesafeli bulan bir tek ben miyim?

Volkan dedi ki...

evet :P

NoSTATIC dedi ki...

ahh!parti varmış kaçırmışım :/ Kutlu olsun yeni yaşı blogunun.Allah mürüvetinide gösterir işallah :)tema da şık olmuş bence,yakışıırr :) bişii soracağım,şu blogun başındaki foto varya duvar hani,dudak gibi dimi?Gülümseyen dudak.Yani işin esprisi bu mu aslında zaten?!ÖYle dimi?Yani ben bişey buldum diye ortaya atlayıp rezil olmuyorum şu an dimi?!!:(

Volkan dedi ki...

teşekkürler efem :)

DUDAK MI?? NASI YAA ahusuhduas. sen iyi değilsin bence :)
bildiğimiz duvar o yaw. esprisi "duvar" yani. üzerine nice film, şarkı ve denemeler yazılan duvar :)
dudaklı duvar uasduhasd

NoSTATIC dedi ki...

yah baksana o'm bi dudak gibi işte..:)

Volkan dedi ki...

ben göremiyorum valla :) ama aslında görebiliyor olmam lazımdı. Noluyo baaa :(