4.10.09

Antichrist ile

EĞER
bir süreliğine eşinizden, sevgilinizden hatta karşı cins arkadaşınızdan uzaklaşmak istiyorsanız,
cinsel hayatınıza bir süre mola vermek istiyorsanız,
empatinin doruklarına çıkarak ruh hastası olmak istiyorsanız,
içinizdeki "kötülüğü", her iki cins içinde, hissetmek istiyorsanız,
"sinefilim, her türlü altmetni yakalarım, kaçarı yok" deyip ters köşeye yatmak istiyorsanız,
tarkovksy filmlerinde uyumak yerine, kafanızda satranç oynuyorsanız,
son zamanlarda göreceğiniz en iyi açılış bölümünü izlemek istiyorsanız,
bu filmin bir Türk tarafından değil çekilme, Türk sinema salonlarında bile çok zor oynayacağını düşünMÜyorsanız,
Sanatın "dark side"ının en iyisi olamayacağına inanıyorsanız,
Bu işlerin mutlu insan değil "rahatsız" insan işi olduğuna inanmıyorsanız,
Lars von trier'in "bunalımda" yazabileceği bir film ne kadar "rahatsız" edici olabilir olacağını merak ediyorsanız,
Kadınlar hakkında iyi şeyler düşünmüyor ve tehlikeli varlıklar olabileceğini düşünüyorsanız,
BU FİLMİ İZLEYİNİZ LÜTFEN
(tek başınıza izleyin hatta. bi eş, sevgiliyle asla)
Tepkiler:

7 yorum :

tiniminnie dedi ki...

bunalımda yazdıysa almiim ben.. şahsen bnm bunalımım da pek iyi olmuyor :)
ama makas hoşuma gitti (:

Volkan dedi ki...

bunalımdaysanız hala, bence de almayın zira mutlu birini bile biraz yıkabilecek potansiyele sahip :)
Makas süper evey ya. Filmde de çok etkileyici bir yerde kullanılıyor :))

tiniminnie dedi ki...

şuan bunalımda değilim. her an olabilirim :) öle bi hal işte

Volkan dedi ki...

önermiyorum o zaman :))

Loreathan dedi ki...

Blogumda yazdığım yorumumu buraya pasteliyorum

Antichrist - Lars Von Trier abi sen ne yaptın böyle. Dancer in the Dark'da kendine hayran bırakmıştın ama bu film olmuş mu hiç sence?Bence ona göre olmuştur çünkü belliki sadece kendi için çekilmiş bir film. "Cannes'de gösterildiğinde çok tepki aldı" haberini görünce "Ahaa yaşasın hemen izlemeliyim" olmuştum ama bu heyecana değmezmiş.Aşırı açık sahneler, aşırı rahatsız edici bir iki şiddet sahnesi, ne idüğü belirsiz mesajlar. Çok yorucu bir film...Bazı sahneler The Path adlı oyunu anımsattı, sadece o kısımlar ve aşağıdaki karedeki gibi bazı sahneler güzeldi.

Volkan dedi ki...

beni de çoh rahatsız etti ama aynı şekilde coh da beğendim :)

Yasemin Şahin dedi ki...

çok merak ettim!