3.9.09

Yımırta deyip geçmeyin


gönül isterdi ki "yemek tarifi" blogu açayım, böyle bir birinden güzel yemek tarifleri yazdırayım, sizler yapıp bana dua edin, ben de böyle cennete gideyim ama olmuyorr olmuyorr.. .Yemek yapmaktan anlamıyor ben. Anca mis gibi yerim.
Yumurtaya gelirsek, ben bi kaç tane yımırtayla yapılcak şey bilirken, pek de nimetten saymazken kendilerini, adamlar gitmiş "100 tane" yumurtalı yiyecek tarifi hazırlamış. EFsane bir şey ya. İngilizcesi olan okusun yapsın valla, olmayan da fotolara göz atsın.

http://www.endlesssimmer.com/2009/04/16/100-ways-to-crack-an-egg/
Tepkiler:

4 yorum :

LoLLa dedi ki...

enemmmm bunlar superrrrr
Mmm lezzzziZz walla tenk yu

Volkan dedi ki...

umarım birşeyler dener yaparsın da, kargoyla yollarsınız hanfendi :) (Ne bozulur, ne kokar varya o da :))

gn hanım dedi ki...

Bende 100 yumurta ile yapılan yemek sandım. Bir an insanı protein komasına sokacaklarından korktum. Ama linki açınca gözüm döndüm ağzım sulandı :) yapan olursa bende isterim

LoLLa dedi ki...

öööyykkkkkkk sen kuru'ya bak kuru'ya once onu halledelim :)))