2.9.09

Two Face

Bahçede yemek yediğimizde illa gelir bu sevimli şey. Harvey Dent'in kedi hali resmen. Bi de manyak. Yemek vermezsen kafayı vuruyo sandalyelere çat küt pat diye. Şahitlerim var havada durdum diyecek diye korktuğumuzdan veriyoruz bişiler. Yenir ki bu...



Tıkla büük haline get.
Tepkiler:

4 yorum :

gn hanım dedi ki...

Manyak olmayan kedi yoktur. Eğer manyak değilse kesin dnasında bir bozukluk, bir mutasyon söz konusudur.
Ama öte yandan asıl bunun güzelliği tipinde, cidden kedinin tipi böyle olsaydı ne güzel olurdu :) Sen mi yaptın bunu yoksa cidden tipimi böyle :S anlayamadım

Volkan dedi ki...

hayır tabii ki, ben yapmadım. tıpa tıp böyle kendisi :)

gn hanım dedi ki...

pek orjinalmiş o halde :) oldukça başarılı bir fotoğraf hilesi diye düşünmüştüm

Volkan dedi ki...

bu kadar başarılı manipilasyon yapabilsem keşke :)