27.9.09

to live is to die


Clifford Lee Burton... Ben doğduğum sıralarda dünyaya headbanger'lığı öğretiyodu. Ben ilk kelimemi söylediğim de, O, en az bi 30 yıl akıllardan çıkmayacak riff'lere imza atıyordu haberinde olmadan. Ben yürümeye başladım veya başlamak üzereyken de, artık onbinlere konser veren, ölün dese ölecek yüzlerce hayranı olan, bu dünyada çok az ünlünün efsaneleşebildiği 24 yaşında, hayatın ilk tarafıyla yollarını ayırdı. Benden sadece 1 yaş küçüktü Cliff.

aramızdan 27 eylül 1986'da ayrılan, metallica'nın metallica olmasında büyük payı bulunan, onlarca günümüz virtüözün ilham kaynağı Cliff'i anmak istedim.

When a man lies he murders some part of the world. These are the pale deaths which men miscall their lives. All this I cannot bear to witness any longer, Cannot the kingdom of salvation take me home?

Tepkiler: