5.9.09

okumuş gibi yaparız biz

ŞURADAKİ yazımda biraz çemkirmiştim. Okuyucu kitlemizin ne kadar iki yüzlü olduğunu, her şeyin makyajdan ibaret olduğuna işaret ederek. Bunu destekler şeyler oldu. Duymuşsunuzdur Roll dergisi ha kapandı ha kapanacak ha ara verdi verecek. Ben sanmıyorum ki artık toparlanabilsinler. Yazık oldu olacak yani (tabii derginin de hataları var ama bu ayrı bir konu) İşte komik sayılarda satış yapan bu derginin şimdi "kapanmasııınnn, çok seviyozzz, ölürüzzz biz Roll için" diye neredeyse her forumda büyük bir çığlık var. İlginç gerçekten. Bizim şebeke suyumuza bir şey karıştırdıklarını düşünüyorum artık.

Tolga Akyıldız da bugün Hürriyet'teki yazısında "müzik dergileri can çekişiyor" başlıklı bir yazı yazmış. Hoş da yazmış (Mehmet Tez'in belirttiği gibi Rolling Stone yok gerçi). BlueJean hariç tüm dergiler bir ayağı çukurda sayılır. KApanmalar başlayınca daha sonra internette kraldan daha çok kralcı olmaktansa, en yakın bir bayiye gidin derim ben.
Tepkiler: