14.9.09

öğürürüm


Şu diş fırçalarının arka taraflarını kullanan var mı ya aranızda? Yoksa bi ben mi kullanmıyorum...




Öğürme refleksim olduğu için diş fırçalama merasimlerim çok az sürer. Hiç öyle ağzımda fırça şapşupşapşup gezmedim, hiç ağzımda fırçamla oturup dergimi okuyamadım keyif yapamadım. Öğürmesem bile o köpükler nasıl ağızdan çıkmıyo lan? Yutuyomusunuz napıyonuz? Bir de bunun o halde konuşabilen versiyonları var ki, hiç girmiyim o kısma.


hadi bunu da yapabiliyorum sayalım; tayır tayır dilin altını üstünü fırçalamak bana korku filmi öğesi gibi geliyo ya. At mıyız biz abi dilimizin üzerini zımpara yapar gibi tayırdatalım? Ne gerek var, o kadar pis ne yiyonuz? Ben tuvaletimi o kadar fırçalamıyorum, pöeh.


Bendeki de nasıl bi reflekse, bak hayal ettim, yine bi garip oldum. Şu çay kaşığını ağzıma soksam salıcam kendimi çayırlara gibi hissediyorum şu anda.
Tepkiler:

4 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

AHAHAHAHA, abi sen nesin ya? =D Kullanıyoruz biz diş fırçasının arka tarafını, arkası yoksa önüyle yapıyoruz. [i don't want to see the back, i want to see the front] Evet hassas bir kusma rsfleksine sahip olanları (misal ben) zorluyor. Niye yapıyoruz? Çünkü dilimizin üzerinde bakteriler sevişiyorlar, sonra onlar dişlerimize saldırıyorlar vs. Bir de Einstein gibi poz vereceğin yahut birine dil çıkaracağın tutar böyle dilinin üzerinde beyaz bir tabaka falan. =/

O değil de diş ipi nasıl bir şey ya. Bir iki kez kullanmayı denedim dişlerimin arasına sokacağım diye diş etlerimi yardım. Sonra bir de yer yön tamamen kayıyor aynanın karşısında bir türlü kullanamıyorsun. Bu da böyle bir anımdır.

Fuzomica: Ya az önce Einstein'ın adısını düzgün yazamamışım. O şekilde kalamazdı. =D

Volkan dedi ki...

ben kullanamıyorum valla :) çocukken doktorlar ağzına bişi sokardı, "aç bakalım çocuğum ağzını iyice aAAAaaa diye" heh işte o çubuğu soktuklarında bile akümü boşaltırdım ben :)

LoLLa dedi ki...

hhooooff volkan hoooof yaaa bu ne allaaaam aksam aksam blogundan ayrilamiorum lan bi turlu :)))
ikinci paragrafi okuyup okuyup kendimi gulduruorum :)))))))))))))))))
at miyiz abi biz nedir yaaa ben tuvaletimi o kadar fircalamiorum pöehh neddddir abi yaaaa ahauahauaha :))))))))))

allaaam seviom seni ya hauahauahaua

Volkan dedi ki...

heuehah :))) sağol varol LollaCan ;))