24.9.09

küf kokulu arkadaşlar

son zamanlarda eski arkadaşlardan çektiğim kadar kimseden çekmiyorum lan! Sanki aynı anda anlaşmışlar da peşi sıra dökülüyolar kafama. Muhtemelen bu yazıyı da okurlar ama kusura bakmasınlar, bakmayın lan! höyt :)

"Eski arkadaş" valla eski olmaya ant içmiş gibi her muhabbetinde eskileri önüme çıkarmaya devam ediyor. Yani kocaman adam olmuşsun usta, halk arasında derler ki "evlensen çocuğun olacak" o derecesin ama kalkıp bana hala ilkokulda-orta okulda yaptığımız piçlikleri anlatıp gülmemi bekliyosun. Yazık harcanan zamana. Bir de bunların daha fatalı var, onlar yüz yüze görüşmek isteyip bu muhabbetleri yapmak istiyor. Tamam yap da, "sadece" bunları yapma yahu. Cem Yılmaz'ın "Hani çalıyodun ya mandolin?" "Bıraktım ben mandoloni, karı satıyorum artık, çok zevkli" diyesim geliyo töbeyarrabbee

Ama bir şey farkettim ki seviyolarmış lan beni. Ben sevdiklerimi bile aramıyoken onlar cep telime bile ulaşıyosa var bişi yan... Anaokulunda aşık olduğum kız dönüp suratıma bakmazdı, kafama lego fırlatırdı, aha şimdi 1 yaşında kızı var bana "sen bana aşıktın hatırlıyon muuuu" diye gülüyo. Kocası okuyacak log'ları gelip beni kesecek haberinde değil! Napıyosun lan. Daha o zamanlar bıyığım yoktu hatta beyincikle yaşıyodum sadece, yaş 25 hala, aynı yerde kalmışsın. "Evet aşıktım, hala aşığım, gel evimin kadını ol, boşan çocuğun da kabulüm" diyeceğimi mi sanıyo ne ahaua

Bazıları da en rezil anlarımı yüzüme vuruyo utanmadan. Benim müzik dersim felaketti. Sinirden kaç fülüt kırdım, kırtasiyeci bilir yani. Müzik hocası da derdi lan bu kadar zeki biri nasıl bu kadar müzik konusunda sığ olur, kalk tahtaya bize şarkı söyle!!! ANA!!! Yalvardım yakardım dedi notunu kırarım, kalktım Emel müftüoğlundan bişi sölemiştim böğüre böğüre. O gün sondur abi, bir daha bu gırtlaktan topluma karşı şarkı filan söylemedim ben. Kendimden iğrendim, gittim kustum, dışarı da değil, içime doğru kustum yani. Çevre kirliliğim 2 kelimeyle.

Yine erkekler biraz laftan anlıyor, biraz daha ortak yön olduğu için konu kayabiliyor işe güce -ki çoğu yeni mezun ve askerdeler. Valla çoğuyla haberleştim de hepsi "lan deli gibi kilo veriyom. 8 kilo oldu 1.5 ayda" filan deyip beni sevindiriyorlar. Oley. 30 kiloya düşüp askerden gelmezsem neyim- ama kızlar, ya ne kızı bildiğin bıyıklı kadın olmuşlar, öyle değil. Ben böyle çok komik biriydim. Şaklabanlık anlamında demiyorum ama harbi bi takılırdın bana tamam, evime kadar gelmek isterdin. Hani vardır ya arkadaşlar arasında çok eğlenceliyiz hey hey bak tuvalette bile dans ediyoruz aman ellahımmm, dünyaya barnak sokaram tribi, he öleydik her bastırılmış türk çocuğu gibin, eve gelince de emo tripleri, ay kimse beni sevmiyo filan, zor bir ergenlik geçirdim kabul ama bu kızlara ne oluyor be! Her gün muz yerlerdi pislikler! ama ben bunu tamamen "evde kaldık"çılığa vuruyorum. Çünkü çoğuyla konuştuğumda (ki çirkinleri direkt ignore ediyorum, güzelse hala konuşurum alla alla nolcak) hiç ciddi bir şey yaşamamışlar. Ki bu kızları ben en son gördüğümde oral seks yapmaktan filan bahsediyorlardı. Lan 4-5 sene üniversite okudunuz lan. Tavşanlar ordusu mektebi. Eğilemiyosun, arkanı dönemiyosun biri kapıcak arkanı diye, nasıl biri denk gelmedi, bu kadar mı örf adetlerimize bağlıydınız ey bıyıklarına badem yağı sürdükleriminin diyeceğim, diyemiyorum tabii, o eski samimilik yok. "Ya ya, kader işte naparsın, çıkar elbet karşına doğru biri peh peh" diyip alttan nahımı gösterip yalan söylüyorum.

Blogu takip ediyosanız normalde ben eskiyi severim, retroyu severim, nemi, mantarı hatta duvar küfünü bile severim (eski evimiz rutubetliydi de) ama overdose olunca eski, yok yani kaldıramıyorum bi süreden sonra. tüm sosyal barınma üyeliklerimi kapatasım geliyo bunlar yüzünden yemin ederim (ki çalışan tayfa da bu sitelerde takılmayı "sosyal olmak" sanmakta ciddi ciddi (Bkz. IT Crowd'un 3.sezonundan bi bölüm, gül gül öl yani). Sinemaya gitmektense film fanı ol, bişi yaratmaktansa video izle, bi yere gideceğine attend et gitmiş sayıl, Şu an ne düşünüyosuna da bi şiirden kitaptan alıntı yap tamam kitap da okuyosun, sosyalsin oğlum sen demişler, inanmışlar, naparsın!) ama bunlar için de bişi kapamak değil kıl kımıldatmak da pek doğru olmaz. Aradan güzel ve sevdiğim eski arkadaşlarım çıkabülüyor :)) Bi de o kaşınılıp izi kalan ergenlik sivilcelerin(m)iz olmasa bea. pöf
Tepkiler:

2 yorum :

arinna dedi ki...

Çok uzun zamandan sonra Umut Sarıkaya dısında birinin yazısı bu kadar eğlendirdi beni :) hatta dayanamadım bi kaç kişiye daha okuttum

Volkan dedi ki...

ehehe. gülüyosunuz acınacak halime demek :P... şaka şaka, beğendiğinize sevindim ;)))