9.9.09

kop kop kooop

Ofiste son zamanlarda ne dinleniyor?

Berkant sağ olsun alayımızı koparıyo şu sıralar.

Hepimiz oturmuş ciddi ciddi iş yaparken o melodi giriyor. Kaşlar titremeye başlıyor. Sonra eller. Sonra ayaklar tempo tutuyo.

Sonrasında ben çok gülüyorum lan. Böyle faruk ben berkant aynı anda çekirge gibi zıplayıp ofisin ortasında yırtınıyoruz. terleyene kadar. Bi disko topumuz eksik yani. Gözlerim yaşardı gülmekten muhauha. İşte o parça (Yannız Portecho'nun adını unuttuğum bi parçası feci arak bu parçadan)




Ya da uzun hali için: http://fizy.com/s/17mtc7
Tepkiler: