12.9.09

Koku ve AXE Instinct


Bazıları Axe ucuz diye amele kokusu gözüyle baksa da ben seviyorum kendilerini. Bana hiç de oda deodorantı gibi gelmiyor. İnsanlarla iç içe çalışıyorsunuz günde 2 kez fıslatmak az kaçabiliyor, kokuya bir servet ödememek için de böyle arada şeyler kullanmak lazım bana göre.
Axe'ın şu son serisinde 5-6 tane ürünü vardı ama bana hepsi aynı geliyordu ya. Farkı göremiyordum ve Click kullanıyorum, onun yanında da burberry ve ST dupont ama Axe'ın son ürünü beni benden aldı resmen.
Reklamı olsun, ürünün tasarımı olsun, rengi olsun, sloganı olsun, süper. Şu duş jeli kutusu da efsane olmuş ama göremedim buralarda. Denemek lazım.
Bi de bunlar nasıl ucuz olabiliyor böyle? O kısmı çözemedim.
(nelerden bahseder oldum ya ben böyle aahuauha)

PS: Şu adreste de reklamın nasıl yapıldığı hakkında bilgiler var. Oradan da izleyebilirsiniz.
http://www.itsartmag.com/features/instinct/

reklamdaki parça yakında tam olarak bitecekmiş ve single olarak çıkacakmış. Şu adresten takip edebilirsiniz.
http://web.me.com/jpwall/Moodswing/Moodswing/Moodswing.html
Tepkiler:

2 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Bu şarkıyı bulmam lazım ya. Takıldı resmen.

Volkan dedi ki...

parça bitmemiş bişiymiş. ben de baktım ama bulamadım