11.9.09

İlkler (ilker değil bak)


İlk kez bir konserveden yemek yedim lan bugün hatta yiyorum. "Oha ilk mi?" demeyin, anlatacağım. Sanırım bi 10 yıl önce filan arkadaş ortamında açılan 5 konserveden 2'si kokuşmuş hatta çürümüş çıkmıştı (yaprak sarmaydı sanırım) ve ben onları koklamıştım böyle. allahım böyle koku olamaz, hala aklıma gelir o koku, öyle tanımsız ki, of anlatamam. Sonra işte arkadaşlar da başladı yok konserverler şundan oluyor yok bundan diye. Ben de konserveden en fazla Dardanel yedim, ta ki bugüne kadar. Açlıktan ölsem yemezdim asla.

Markette raflara bakıyorum bugün, lan ölcem açlıktan ne yesem ne yesem... Konserve raflarına gözüm takıldı. Baktım Barbunya Pilaki. Hmmm... Kokusunu aldım resmen orada. Dedim baba burada senin konserve kızlığın bozulur. Alıyorsun 1 tane. Çok da ucuzmuş. Aldım.

Valla son derece süpermiş barbunya pilaki. Ekmek ban ban ye. Nefis. Diğer konserveleri de denemek istiyor bu deli gönül (bi de kız olsaydım demek?)

Tabii ki bu yazıyı yazdıktan bi 6 saat sonra benden haber alamazsanız bana nolduğunu biliyorsunuz, Tamek'ten tazminatımı kapıyorsunuz.
ekmek de bitti :(
Tepkiler: