22.9.09

FilmEkimi 2009








Bir Filmekimi daha geldi geliyor. Geçen sene Filmekimi'ni geride bıraktıktan sonra blogu açmıştım ama bu sefer yetiştim neyse.

Bu sene etkinlik 2 haftasonunu da birleştirip 9(10) gün oluyor. Bu demek ki daha fazla gala, daha fazla para harcama, daha fazla zamana ihtiyaç duyma demek. SEvdiğimiz hareketler şüphesiz.

Program tam olarak açıklanmadı, sadece ön bilgi var. Şu blogumuzdan detaylı bilgileri alabilirsiniz.

Ama Johnnie To'nun Vengeance'ı, Chan-wook Park'ın Thirst'ü, Woody Allen'ın Whatever Works'u ilk saniyelerde alınması gereken biletler.
Gözüm Antichrist'ı da aradı ama henüz göremedim. Yoksa valla indirdim izlicem, bekleyemiyorum artık. Ayrıca Jarmusch'un son zıçtığı The limits of control'ü de görmek istiyorum. Kitano'nun da Achilles and the Tortoise'i geçen yıl yoktu sanırım. Bu yıl olur mu acep.

Geriye tek sorun kalıyor. BİLET BULABİLMEK!
Tepkiler:

1 yorum :

tiniminnie dedi ki...

ben de bekleyemiyorum!! ama ekim geldi nasılsa (: