13.9.09

"Dişteki Kurt"

Şu yavan günüm bu kadar eğlenceli bitebilirdi, gülmekten jöle gibi oldum ya:)) 06:30 am olmuş saat. 1-1.5 saattir şu perikızıyla uykusuzluk çeşnili fantastiko senaryo yazıyoruz, inanılmaz konulardan konuya atlama, sonra bir slogan filan buluyoruz ki, yaratıcılığın dibi resmen böyle delinebilirdi hahah. şu konuşma en hafifi. bu arada sloganımı da siz firmalar çalmazsa sevinirim!!! (cidden koymadım tabii bu ünlemleri uahsda)

PS: Başlık, düşük bütçeli filmimizin adı. Başlangıç noktası da çok ilginç, çizgi olmuş japon gözü! Sonra benim çürümüş dişlerimdeki koca kurtlar, sonra film içinde film, sonra MHP'liler, sonra kaçırılmam, sonra twistler... of of... süper bi film lan bu çekelim?
Tepkiler:

3 yorum :

sizofren peri dedi ki...

ahah sen asıl hikayeyi koymamışsın ama ahah =) dün gece çok güldüm =)ve saat 9da uyandım ınanır mısın sonra 10a kadar oturdum 10da yeniden yattım sımdı yenınden uyandımm. :P.

Volkan dedi ki...

asıl hikaye sonra:P
tabii o kadar korkunç bi hikaye sonrası uyku tutmaması normal, ben de tam tersi ölü gibi uyumuşum :D

sizofren peri dedi ki...

:P :P rüyama girmesinden korktum ahah =)