1.9.09

alyen değil, alien alien


ajanslara ne zaman düştü bilmem de ben bugün gördüm. Yeni bir "yaratık" vakasıyla daha karşılaşmışız. Her ne kadar haberi Hürriyet'te görsem de, durum ortadaymış. DNA'sı yokmuş veya varmış da bizler tespit edemiyormuşuz filan.
Abi yıllarca uzaylı uzaylı diye masal dinlemişiz. Bu boylarda, bir çiftçinin bile boğarak öldürebildiği bir ırk varsa uzayda, yani bi bok olmaz. Ne onlar gelip bizi gebertebilir ne de biz onlardan teknoloji filan alabiliriz. Bu ne lan ahah. Gönül şöyle, gökten inseler de eşek gibi gemilerle, saldırsalar, dünyaya heyecan, renk gelsin istiyor ama bunlar zuzaylıysa boşa yani. Bunlar anca salamura konserve kutusu kadar şeyle gelirler, biri de kafasını sıkıp atıp öldürür.
Budur basın açıklamam. Saygılar.
Tepkiler:

7 yorum :

sizofren peri dedi ki...

ahah süper ya. ama çok ilginç baksana küçükcük birde buna hayvan diyenler var.nasıl yani dedim bu mu hayvan? bu yaratık bence yaaa yanlız aslını çok merak ediyorum. habelerde izliyoruz birde annemin tepkisi: benim demiştim uzalılar var diye bak gördün mü var işte ama bu çok küçük.. ahah koptum anneme masada yanlız. bir ara kafayı bozmuştu çünkü uzaylılarla uzayla ilgili kitap fln okuyordu hey allahım

ilk defa bu kadar uzun bir yorum yaptım ahah öperim kendimi =)

Volkan dedi ki...

anneni bu konuda tebrik ediyorum :) In Zuzaylılar We Trust nihahhoo

GeoMetro dedi ki...

lades kemiğine benziyor bacakları veya o şeyler her neyse. adamın eldivenleri de şekilmiş. neyss. aklıma geleni söylemiyim bu sefer..

~PakKaramu~ dedi ki...

Visiting your blog

Volkan dedi ki...

abi korkutuyosun beni :P

Loreathan dedi ki...

Ya bu Pakkaramu da ne spamci arkadaş, bana da atmış mesaj, Türkçe biliyon da mı takip ediyon hemşerim dedim ses yok.

Bu arada bu uyduruk haber kimbilir hangi yabancı gazetenin palavrasıdır da bizimkilerde yiyip "aha uzaylılı haber lan" diye yayınlamışlardır.

Bir kere Çiftçi AYISI, ne öldürüyosun şuncacık şeyi yazık değil mi?

Volkan dedi ki...

hahha, ya adamın eşek egibi blogu var. translator filan kullanıyodur takip ediyordur diye iyimser baktım ben olaya hauhe :)

valla palavra mı değil mi, araştıracak zamanım olmadı. umarım palavradır. böyle keklik gibi uzaylı olmaz olsun arkadaşım :)