3.8.09

to the moon and back

şehitlik feci güzelmiş Anladım ki tatilde ben daha çok yoruluyormuşum. Ya böyle bir yorgunluk yok. totalde 1500 km yolu tüketmişim 1 hafta kadar kısa sürede. Normalde insan napar, gider alanya'ya filan, kalır otelde, yer içer yüzer güneşlenir içer uyur ve 5-6 gün aynı rütinle devam edip işine geri döner. Benim gibi manyaklar da sabahın köründe yollara düşüp gece vakti anca geri döner.





Ama şikayetçi değilim. Yolculukları seviyorum. Bazı insana o yolculuk kısmı koyar, atlar uçağa

hop mekana gider de, ben valla billa seviyorum tün tün gitmeyi. çünkü genelde aklıma gelen çoğu bunu da yaptım ekiekişey yolculuk esnasında geliyor. Erkeklerin trafikten çok şikayet edip de her gün aynı trafiğe kendilerini atmalarının bir nedeni de budur çünkü. Çoğu erkek trafikte kendisine zaman ayırır, oradaki yalnızlıkta birşeyler düşünür, birşeylerin planını yapar. Eşi aradığında da "off hanım yaaa, yine köprü trafiği kilit mk" diye celallenir ama telefon kapandıktan sonra not defterine not almaya devam eder. Tamam, son kısmı uydurdum, bunu ben yapıyorum. Aklıma planlar, projeler, anlamsız şeyler gelir, not alırım ve ilk işim de bunları hayata geçirmek olur. çünkü genelde isabetli şeyler çıkar o trafikten. Bu tatilde de böyle oldu. Uzun süredir ilk kez bu kadar kendimle baş başa kaldım. Telefonum bi kaç kez çaldı, hiç mail okumadım, maddi şeyleri düşünmekten sivilce çıkarmadım. Benim için neler önemli, neler önemsiz, listeleyip sıraya koydum. çıkacaklar belirlendi, atılacak adımlar düşünüldü. Tek yardımcım da 4GB dolusu MP3 player'ımdı. Kaç kere şarjı bitti sayamadım yani.


Into the Wild hesabı, kaostan kırsala inmek iyi gelir insana yerinde ve zamanında gidildiğinde. araç beşik gibiydi
Köy, toz toprak, hayvanlar, tezek kokusu, kerpiçten evler (ama çatısında 5 tane çanak anteni olanlardan) kalın kalın giyinmiş insanlar, köy kırathaneleri, ucu bucağı gözükmeyen ayçiçeği tarlaları... bi dünya foto çektim de, artık fırsat buldukça koyarım buralara bi yerlere. yazacak da çok şey varmış ama tatil sonrası en büyük sorun işte, biriken işleri toplamak ve tatil modundan çıkabilmek. Çam kokusu alıyorum hala ya.
Tepkiler: