13.8.09

MİMsel yaklaşımlar



Sevgili WOW'cu Loreathan'dan da bir mim düşmüş kafama :) hemen bakıyoruzzzz...



Hangi şehirde yaşıyorsun?
İstanbul'da yaşamaktayım gözlerim kapalı.


Mesleğin?
Aşağı solda reklamını görebileceğiniz dergide Yazar-Editör'üm. Bir de 'reklama gerek yok' oyun portalında içerikten sorumlu devlet başkanıyım.


Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Doktor tavsiyesi ve yazma hevesi sonrası. Pişman değilim.


Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
Ekim 2008'den bu yana. Gerisini siz hesaplayın:) Bi bu kadar daha yazar mıyım, bilemiyorum.


Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
İnternete girebildiğim her gün ziyaret ederim. 5 vakit kıbleye döner bakarım gidip gelen var mı diye. Bazen de eski yazdıklarımı okurum. Hatırlamam o yazıyı yazdığımı işin garibi :)


PC açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
Ohoo... İlk önce yaptığım şeylerden değildir asla. Mailler kontrol edilir, işler halledilir, sonra güzel kafayla bakarım.


Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Gittiğim bir yer oldu. Bir bardı gittiğim ama ne hangi blogtu ne de hangi bardı hatırlamıyorum Beyoğlu'nda. Beğenmemiştim zaten mekanı:)

Aldığım şey... hmmm... olmadı sanırım, ama müzik tavsiyelerine uyup çok albüm dinlemişimdir.

Bloğunda hangi konularda yazmak seni mutlu eder?

Genelde yazdığım her şey mutlu eder beni. Çok az vardır yazıp da mutsuz olduğum. Konu olarak, sinema, müzük oyun, anı, elekştiri, rüya ve anlamsız şeyler...

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Hoş tasarım, ilgi alanım ve o anki ruh halim.


Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
İnsan yazarak para kazanabilir. Çok doğal. Kitap yazarak veya blog yazarak kazanılmış, bence pek de farkı yok. Kendi adıma konuşursam; bloga Google reklamı veya başka şeyler koyarak para kazanmam. Reklamlı site sevmediğim için başkasına yapmıyorum ama kullanana da bir şey demem. en doğal hakkı. (diyip döşermişim sağ tarafa reklamları :PP))


Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?
Uuu gayet güzel derim. Nerede ne zaman bildirin bana yeter :)


Bu soruları kim(ler) cevaplasın?
Ruhu Müdafa yazsın tatilde, bi de Doris yazsın ödeşelim :)
Tepkiler:

4 yorum :

DORİS dedi ki...

aptal aptal okuyorum yazını, sabah 5te kalktım bu gün.
eskiden böyle hatıra defterleri vardı, kaç kilosun falan yazardı. onlar gibi diye düşündüm:)))
bir baktım ben de varım:)))
aşk olsun, ödeşmek için mi paslıyorsun, hiç mi kıymetim yok ha, :)))
başım gözüm üstüne, hemmen yazıyorum:)) biraz uyusam iyi olacak ama:)
eyvallah hacı:))))))

Loreathan dedi ki...

Artık Hakkında herşeyi biliyoruzz haa haha ha aha(EVIL LAUGHTER)demona dönüşür, yarasa kanatlarını çırparak uzaklaşır.

Volkan dedi ki...

DORİS: ya ödeşmek için değil tabii. Yannış anladın bi dakka lütfen, bak anlatabilirim :PP vardır ya komşular arası tabakları boş yollamama mevzusu, onun gibi :) Ama önce uyu tabii.

Loreathan: Çok kötüymüşsün sen hacı ya (hacı yağı?) :PPP

DORİS dedi ki...

tamam tamam:))))
uyudum uyandım, yazıyorum.