29.8.09

lightsaber yaştan anlamaz


ufakkene süpürge sopasıyla veya uzun florasanla hatta kesilmemiş pırasayla bile "ışın kılıççılık" oynamışlığımız vardı ama bugün farkkettim ki, elime aldığım Vileda sopasıyla, aynı şeyleri yapıyorum halen. Çeviriyorum etrafımda lightsaber'ımı, vuvvv uvvvvuuu ciuuvvv diye efekt kasıyorum. Hatta karşıma biri geçse de çarpıştırsak diyorum şu vileda sopalarını...
bayılıyorum valle bille içimdeki bilinçsiz piç çocuğa. hiç ölmesin. öldürülmesin.


(PS: clone wars galasına gittiğimde onlarca SW manyağı kılıçla gelmişti, bana tutturmuşlardı, 10 yaşıam geri dönmüştüm ule, alcam onlardan bi tane param olsun)
Tepkiler:

2 yorum :

GeoMetro dedi ki...

el yapımı bi ışın kılıcı yapmıştım bir zamanlar. şeffaf silikondan. tak basıyosun düğmeye ışıl ışıl parlıyor. bi ara florasana benzettiler güldüm geçtim. en sonunda birisi çıkıp ışıklı vibratör gibi olmuş deyince inceden hacıladım icadı.. paraya kıymak lazım..

Volkan dedi ki...

hyahaha. puahhaha