18.8.09

En ilginci de...

evet işin en ilginç yanı da, hiç bir şeyim yok sanırken aslında çok şeyinizin olduğunu görmek ve bunun sizi asla memnun etmemesi. "hiç giyecek bişiyim yoooook" diye emrahçılık oynarken gördüm ki 2 dağ giyecek varmış. torba torba giyecek attım çöpe, yok bana mısın demiyorlar, keni aralarında çoğalıyormuşçasına üstüme üstüme geliyorlar. Bereketliymişler. Bere-cat. BRCat... böö... Dolaba sığmadılar lan. Gidip şimdi onca para verip dolap yaptırcam. keşke hiç bişiyim olmasaydı böhühehe


bir diğer en ilginci de, benim sakallarda ve bıyıklarda sararmalar oluyorr!!! Hayır sigaradan değil tabii, kullanmadım asla. ama bir sarılık var. gibi. Geçen Küççük beyoglunda oturmuş içerken Kerem adlı bi arkımın arkı, kafalar güzelken geldi yanıma oturdu, güldük eğlendik, derken başladı söylenmeye, dans ediyoduk hem de laylayohoh, "hacı ya senin bıyıklar cohiyiymiş, sararıyor karı gibi böhühe"... kafalar 1500 olduğu için "hehe peki o zaman" diyip geçiştirdim ama gerçekmiş! Gittim aynaya baktım (fotodan da belli oluyo tıkla bak-poser diilim-). uç vermişler. şaka maka yaprağa döndük (kalın olanlarından) daldan kopup düşecek miyim, nolcam. NOLUYOO LAN BANA (baba da simsiyahtır halbuki :(( )
Tepkiler:

4 yorum :

DORİS dedi ki...

güneştendir:)))

Volkan dedi ki...

güneşten kıl mı sararır ya :)

Duke dedi ki...

-Anne babamın bıyıkları siyah, peki benimkiler neden sarı?

-Seni leylekler getirdi yavrum.

=P

Elladan

Volkan dedi ki...

yok onu zenci olursam derim :)