6.8.09

Elini al da git lan!


Rüyaları severim rüya anlatmayı da severim. o yüzden burada bir çok rüyama denk gelmişsinizdir.


Son haftalardaysa yeni bir rüya dadandı resmen bana. Aslında tam da rüya gibi değil. Gerçek de değil tabii. Şöyle ki;


Hangi rüyayı görürsem göreyim, konudan alakasız bir anda arkadan omzuma bir el değiyor bi anda. Sanki böyle "hey ahbap" der gibi biri. Yani ben genelde, rüyadayken rüyada olduğumu bilirim. Ama bu kesinlikle rüya değil gibi. Omzunuza gerçek bir dokunuş nasıl oluyorsa, bu da işte aynen öyle. Haliyle korkutuyor bu dokunuş. Düşünün evde tek yatıyorsunuz. Kapınız filan da kitli. Pireleriniz uçarken bir anda omzunuz bir el hissediyorsunuz. saniyesinde dikilirsiniz havaya tabii. Ben de "lan mkkkkk o neydi" diye etrafa bakınıyorum ama tabii ki bir şey yok. 2-3 gün aralarla uğruyor lan bu el bana. Rüya ile gerçeği bir birine karıştırıp delircem galiba yakında :))

Tepkiler:

4 yorum :

DORİS dedi ki...

buna da gülünmez ama, beni her okudugumda güldürüyorsun sen:)))))
hayrolsun ne diyeyim:))

Volkan dedi ki...

hehhe. yok aslında bu da komik. omzuna el değdiğini sanıp da korkan biri işte nolsun :))

DORİS dedi ki...

:))))
belki değmiştir gerçekten;)))
sana bir mimim var:)

Volkan dedi ki...

"belki değmiştir" diyip korkutmayınız beni :)) Zaten 1 değil 5 değil :)

MİM mi ..aaa hemen baktım