9.8.09

duvarımdaki duvar


en zoru da posterlerimi sökmekti.


VHS kasetleri dönemini ucundan yakalamış ve kendilerini VCD'ye devreden o dönemi gördüğüm için kendimi valla çok şanslı hissediyorum. VHS kaseti bakmak, almak, dükkanda o kasetlerle ilgili muhabbet etmek filan çok ayrı post'lar olduğu için es geçiyorum ama o devirden kalma bende bir "özentilik" vardı. O da duvara poster asma özentiliğiydi.


Her erkek çocuğu gibi "vurdulu kırdılı" filmleri severdim. VHS dönemleri zamanlarında da Bruce Lee'ler, Jet Li'ler, Van damme'lar, Chuck Norris'ler filan çok ünlüydü. Kasetler hemen biterdi. O yüzden önce giden kazanırdı ve o kasetlerle birlikte posterler de gelirdi dükkana (Harbiye oluyo bura). Böyle kocaman Bruce Lee posterlerine biterdim lan. İsterdim yalvar yakar alırdım satıcıdan ama eve gelince asacak yer yok! Öyle bana özel bir oda olmadığı için hep bu kültürüm ezik yetişmişti. Daha sonra bu geçti, sevdiğim grupların posterlerini asmak istedim, ama yine yapamadım... yani ben bir megadeth, metallica posterini duvarına asamamış biri olarak öleceğim ulan, çok acıklı...


Ama bu sırada hep oyun dergilerinden topladığım posterleri biriktirdim. "Gün gelecek asacam lan sizi" diyerekten. 2 sene önce taşındığım evin duvarlarını valla kuşatmıştım. 25 kadar poster varmış kocamanlarından. Artık taşınırken onları sökerken saydım.


İçim bi garip oldu. ok, kabul ediyorum, çok saçma burası ama kağıt parçası da olsa 2 yıl o "gözlerle" yaşıyorsunuz. Kimisi size bakıyor, kimisi kıçını dönüyor, kimisi silahını size doğrultmuş. Kratos heybetiyle kesme biçme işi yapıyor mesela... İşte onları sökerken, hepsinin arkasından kirli bir duvar çıktı. Sonra odam gözüme hiç de güzel gözükmedi. Çok alışmışım sizlere be posterlerim. renk katmışsınız kirlere valla ama buraya kadarmış. Sizle ilgisi yok, benle ilgisi var sizleri söküşümün. Artık bir süre duvar görmek istiyorum. Bana bakmayan, beni izlemeyen, anılara şahit olmayan. Buz mavisi renkli odamda duvara baktığımda aklıma bir şey gelmesin istiyorum.


Belki de artık wallpaper kültürüne girerim belli mi olur. Gerçi sıfırım bu konuda. Avatar resimlerinde de, MSN avatarım V for Vendetta'tır hala. Masaüstümde SFIV kaç yıl önceki duyurusunda çıkan art vardır vs...


Ama gerçekten de, en zoru posterlerimi sökmekti. sökmekti. sökmek. sök. sss


Tepkiler: