3.8.09

araplar sarmış dört bir yanımızı


şu "one minute" olayı ile arap turist sayısında artış olacak diyorlardı da inanmıyordum.


abiiiii.... beyoğlu'nda kendimi turist gibi hissettim ya. O derece. Kimse Türkçe konuşmuyor, herkes Arap. Her yemekçinin önünde 50 kişi. Tur otobüsleri mesken etmiş Taksim'i. Bir kalabalık, bir koku. Ey allahım (bak arapça konuşuyorum)


Sadece Beyoğlunda değil, her tatil köyünde, her sahilde Arap gördüm. Harbi arap turistte patlama yaşanıyor. Deniz otobüsüne bilet alırken önümdeki adama bişi sordum, döndü ehebelehübele bişi dedi, o da turist çıktı. Ben de tabii bir turiste bişi sorma mallığını da gerçekleştirdim :)


Yalova-Termal'de sülalece gelmişler. Hem de arabalarıyla. Bunların bir modern olanları var, ki kızları böyle bıraksan Reina'da kopacak, bir de böyle aşırı uçtakiler var. Göz bebeklerini bile kapatanlar... Görevliler en son bağırıyordu bir kafileye "ulan bu ne pislik, her yediğinizi yere atıyorsunuz, biz bu kadar kirletmiyoruz löööoo" diye. Haklıydı adam.


Şu fotoğrafı termal'de çektim. Sivilcilere iyi geldiği söylenen su buharına kafalarını sokuyorlardı.


ha tabii arap düşmanı filan değilim :) sadece geçmiş yıllara göre gözle görülür artış var sayılarında, ona dikkat çektim.


*-* O değil de, şu mavi ışıklı, sapanla havaya atılan ne işe yaradığını çözemediğim oyuncağa ifrit oluyorum. Her 10 metrede bir, biri bundan satıyor ve çiiiuvv diye havaya atıp, meraklı gözler eşliğinde yere düşüyorlar. Sonra tekrar ve tekrar... Görüntü kirliliği resmen.


Oh be. antropoza mı giriyorum ne oluyor baaa.
Tepkiler: