22.8.09

ağzı açık ayran delisi



mp3 playerımda bir süredir 3 parça var ve biri bu. evde olmadığım zamanlarda %80 Radau dinlenilmekte kulaklarım tarafından. Kendi üstüme alınmıyorum zira dinlerken bir şey duymamaktayım. hatta O sırada "orada" bile olmuyorum. Olduğumun filan da farkına varmıyorum. Hani "film yaa" deriz ya; böyle karakter boş boş bakar, sessizlik vardır ama aslında karşı taraf size gürlemektedir, ses sonradan gelir ve hop dünyadasınız. O kadar çok yaşadım ki, yakında dayak yiyeceğim sanırım. işten çıkmışım, bir bakmışım evde uzanıyorum. taksici "sağdan? sağdan mı? sağdan mı gideceğiz -araba durur- "abi sağdan mı soldan mı cevap versen?"... sonra ben ne he ha hu diye konuşmayı söküp normale dönüyorum. Ve kesinlikle "diğer taraf" buradan daha güzel. kendiniz dahil, kimse, kimsecikler yok. mute edilmiş süt ambiansında uyumadan rüya görmek diye özetlenebilir. başka yerdeyse "ağzı açık ayran delisi" denir...
Tepkiler: