8.7.09

Yemek yerken ağlamak!


Kim derdi ev yemeğine hasret olacaksın Volkan, bir zamanlar o burun kıvırdığın yemekler gözünde tütecek... Kim derdi yi bırak, kim inanırdı...


Epeydir fast-food'la besleniyoruz. Evde, işte, yolda, rüyada... Gerçi bunu söylememize gerek yok, 1 km öteden anlarsınız. Amerikalılar gibi beslenmekteydik ki ofise "abla" işe başladı. Böyle bildiğimiz "yemek" yapıyor. Evet, ev yemeği. Kokusundan mideniz bile acıkıyor.


Günlerdir sebze filan yiyoruz. Fast-food tüketmiyoruz. Meyve tüketiyoruz. Yoğurtla yapılan şeyler içiyoruz yiyoruz. Ekmek bile doğruyoruz. Tuzluk istiyoruz bir birimizden. O kadar duygulanıyoruz ki, utanmasak yerken ağlayacağız. Bazılarımızın gözleri semiz otu yerken doldu da "gözüme bişi kaçtı yeaa" dedi. Yemedik. Gerçi yedik. 3er tabak semiz otu yedik. Ondan önce ıspanak. Kuru fasulye. Of ya. I LoVE Ev YemeQi


Yemeklerinize, ev yemeklerinize sahip çıkın a dostlar... Valla kabuska bile yerim sanırım bu gazla ben. Çünkü geçende iğrendiğim bamya yemeğinden (ki insanlar bamyayı bir birlerine küfürmüş gibi söylerken yenmesi ilginç) 2 tabak kana kana yedim böyle. Üstüme bile döktüm. Neyse, şimdi sırata kabak yemeği varmış. 1 yıl falan oldu kendisine dokunmayalı. İhya olurum ben artık.


Yaşasın yimeh yimeh
Tepkiler:

3 yorum :

sizofren peri dedi ki...

haha. gerçekten ev yemeklerinin yerini hiç bişey tutmasada bende sadece dışarı cıkıp arklarımla olduğum zamanlar fast food yediğimden dolayı ev yemeğinden bazen bıkıyorum. tek başına cıkıp yemekte zevklı olmuyoo. aaaa canım bıg kıng cektı ya :)

DORİS dedi ki...

ben sana yemek tarifi vereyim sen yap kendin. her bi noktasını anlatırım. insan istediği şeyi başarabilir:))
sen en sevdiğin yemeği de bana bakim:))

Volkan dedi ki...

şizof: Ya ne big king'i!!! En iyi king, Whooper'dır :PPP ateş bizi çağırıyor

Doris: Ya aslında en ufak detayına kadar anlatılan bir tarif epey iş görür ama yapabilir miyim bilemem :)

En sevdiğim yimeh Mantı'dır. Ama onu anca hazır tüketirim. Fırında köfte - patates yemeği nası? Üzeri böyle salçamsı soslarla kaplı? Ha bir de en kral biftek sosu nasıl yapılır? HMmMmmmMm :))