21.7.09

yaşlı


cuma'dan bu yana istanbulda müzik vardı bildiğiniz gibi. her gün katıldık, dinledik, eğlendik, içtik, tonla yeni/eski arkadaşla geyik çevirdik, ağzımız yoruldu yedik içtik heyheylöylöy ama bişi farkettim ki, feci yoruldum lan! Öyle böyle değil. Yani kas yorgunluğu bir yerde, emekli filan olmalıyım gibi hissediyorum.

Rock, metal kan kaynatan şeyler, ölüyü diriltir, hele konu Arch enemy filansa ama bütün kaslarım hala odun gibi. Demirdöküm gibi yürüyorum. eğilemiyorum, doğrulamıyorum. Len alt tarafı konserde eğlendik, gören de beş posta dayak yedik sanar. daha 25'te böyleysem ben ohooo nolucam gelecekte ya :((( Kenan, Serdar veya Yalın dinleyen biri olup çıkcam her halde :)) "Abi çok gürültü ya onlar, kafa kaldırmıyoooo" bahanesini de soranlara söylicem. Sonra çıkcak ordan biri "En iyi Hande hacı" diye, vurcam sümsüğü kafasına, o olacak...

Tekrar spora başlıyorum lan en kısa sürede! Yiter!

Tepkiler: